hirdetés
hirdetés
hirdetés

Minden kisgyerek örülne, ha ilyen szörnyet találna az ágya alatt

A nagy nyugati áruházak és kereskedelmi láncok hagyományosan szinte versengenek abban, hogy ki készíti a legszórakoztatóbb, legviccesebb, vagy épp a legmeghatóbb karácsonyi reklámot. Ennek megfelelően, ahogy az elmúlt években, most is mindent beleadott a John Lewis.

hirdetés

A cég az elmúlt években is odafigyelt, hogy emlékezetes reklámokat készítsen, idén sincs ez másként. Bájos filmet forgattak, főszerepben egy kisfiúval, és az ő házi szörnyével, Mozzal. Az alkotást szokás szerint az érzelmes reklámok brit mesterei, az Adam & Eve DDB készítette a Manning Gottlieb OMD-vel közösen.

A Marketingweeken találtuk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés