hirdetés
hirdetés
hirdetés

Minden képzeletet felülmúló tartalmak tarolták le a magyar közösségi internetet novemberben

Itt az idei utolsó Lájkbajnokság, az év legnyomasztóbbika. Azért értelmes dolgok is értek el sikereket.

hirdetés

Év végére nem hogy állandó szereplőjévé vált a Storyclash-féle lájkbajnokságnak az augusztusban megjelenő Mégvalamit mém-instaoldal, hanem úgy tűnik, hogy egyelőre kirobbanthatatlan a lista éléről. Legalábbis tényleges tartalmakkal. Annak ellenére, hogy 17 százalékot esett az előző hónaphoz képest, és már csupán kétszer annyi aktivitást hoz, mint a második helyezett. Utóbbi novemberben is a 24.hu volt.

Ami a legtöbb közösségi aktivitást hozó magyar weboldalak első tíz helyezettjét illeti, nagy változások nincsenek, talán csak annyi látszik, hogy a sportoldalak (Nemzeti Sport Online, Trollfoci) pár hónap után ismét visszaestek
pár helyet, és így kettőt jött fel a Hvg és az Index. Előbbi talán idei legjobb eredményét érte el a harmadik hellyel. Felkerült viszont a top 10-be az X-Faktor Hungary Instagram-oldala, tíz helyet és 170 százalékot jött fel, ebben komoly szerepe volt a "nyomj egy <3-et, ha te is ezt válaszolod sztresszes helyzetben :'):')" című mémposzt. Mi is nagyot nevettünk rajta, mert egyszerre  hatalmas és nagyon igaz.

Ez nagyjából meg is határozta a tíz legtöbb aktivitást generáló cikkek-posztok listáját, ebben a hónapban látványosabban kevesebb köztük a hagyományos értelemben vett cikk. Az X-Faktor fenti posztja 26 és fél ezres aktivitásával a hatodik, a legnépszerűbb tartalom a hónapban a "Meg van őrülve a net ezért a magyar villámcsődületért - videó" című tartalom, amely a ma.hu-nak hozott több mint 41 ezret.

Az emberek ingerküszöbét elérte még a Honvédkórház koraszülött centrumának bezárásáról szóló Hvg-hír, rögtön utána jött a 777 nevű oldal "Megépítették Noé bárkáját a Biblia alapján - az eredmény minden képzeletet felülmúló" című tartalma. Ezután jött a "Nézzetek fel az új oldalamra" című X-faktor mémposzt-hirdetés a több hónapja a versenyt nevetve nyerő Mégvalamit instaoldalon.

Tartalmas ünnepeket kívánunk, a decemberi eredmények januárban jönnek.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Budapesti járókelők csendesíthetik le a zabolátlan gépeket.

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés