hirdetés
hirdetés
hirdetés

Minden képzeletet felülmúló tartalmak tarolták le a magyar közösségi internetet novemberben

Itt az idei utolsó Lájkbajnokság, az év legnyomasztóbbika. Azért értelmes dolgok is értek el sikereket.

hirdetés

Év végére nem hogy állandó szereplőjévé vált a Storyclash-féle lájkbajnokságnak az augusztusban megjelenő Mégvalamit mém-instaoldal, hanem úgy tűnik, hogy egyelőre kirobbanthatatlan a lista éléről. Legalábbis tényleges tartalmakkal. Annak ellenére, hogy 17 százalékot esett az előző hónaphoz képest, és már csupán kétszer annyi aktivitást hoz, mint a második helyezett. Utóbbi novemberben is a 24.hu volt.

Ami a legtöbb közösségi aktivitást hozó magyar weboldalak első tíz helyezettjét illeti, nagy változások nincsenek, talán csak annyi látszik, hogy a sportoldalak (Nemzeti Sport Online, Trollfoci) pár hónap után ismét visszaestek
pár helyet, és így kettőt jött fel a Hvg és az Index. Előbbi talán idei legjobb eredményét érte el a harmadik hellyel. Felkerült viszont a top 10-be az X-Faktor Hungary Instagram-oldala, tíz helyet és 170 százalékot jött fel, ebben komoly szerepe volt a "nyomj egy <3-et, ha te is ezt válaszolod sztresszes helyzetben :'):')" című mémposzt. Mi is nagyot nevettünk rajta, mert egyszerre  hatalmas és nagyon igaz.

Ez nagyjából meg is határozta a tíz legtöbb aktivitást generáló cikkek-posztok listáját, ebben a hónapban látványosabban kevesebb köztük a hagyományos értelemben vett cikk. Az X-Faktor fenti posztja 26 és fél ezres aktivitásával a hatodik, a legnépszerűbb tartalom a hónapban a "Meg van őrülve a net ezért a magyar villámcsődületért - videó" című tartalom, amely a ma.hu-nak hozott több mint 41 ezret.

Az emberek ingerküszöbét elérte még a Honvédkórház koraszülött centrumának bezárásáról szóló Hvg-hír, rögtön utána jött a 777 nevű oldal "Megépítették Noé bárkáját a Biblia alapján - az eredmény minden képzeletet felülmúló" című tartalma. Ezután jött a "Nézzetek fel az új oldalamra" című X-faktor mémposzt-hirdetés a több hónapja a versenyt nevetve nyerő Mégvalamit instaoldalon.

Tartalmas ünnepeket kívánunk, a decemberi eredmények januárban jönnek.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Átfogó stratégiát várnak a Be Socialtől.

A különböző almárkák megszűnnek áprilistól.

Ezúttal nem politikai kampányről van szó, hanem a Magyar Lelki Elsősegély Telefonszolgálatok Szövetségének videójáról.

Élő adásban közvetítették, ahogy elérik az egymillió feliratkozót.

Egy biztonsági figyelmezetetés az utakon, amely miatt nem kell az útról levenni a szemünket.  

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Meghosszabbított nevezési határidő: március 19.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés