hirdetés
hirdetés
hirdetés

Minden képzeletet felülmúló tartalmak tarolták le a magyar közösségi internetet novemberben

Itt az idei utolsó Lájkbajnokság, az év legnyomasztóbbika. Azért értelmes dolgok is értek el sikereket.

hirdetés

Év végére nem hogy állandó szereplőjévé vált a Storyclash-féle lájkbajnokságnak az augusztusban megjelenő Mégvalamit mém-instaoldal, hanem úgy tűnik, hogy egyelőre kirobbanthatatlan a lista éléről. Legalábbis tényleges tartalmakkal. Annak ellenére, hogy 17 százalékot esett az előző hónaphoz képest, és már csupán kétszer annyi aktivitást hoz, mint a második helyezett. Utóbbi novemberben is a 24.hu volt.

Ami a legtöbb közösségi aktivitást hozó magyar weboldalak első tíz helyezettjét illeti, nagy változások nincsenek, talán csak annyi látszik, hogy a sportoldalak (Nemzeti Sport Online, Trollfoci) pár hónap után ismét visszaestek
pár helyet, és így kettőt jött fel a Hvg és az Index. Előbbi talán idei legjobb eredményét érte el a harmadik hellyel. Felkerült viszont a top 10-be az X-Faktor Hungary Instagram-oldala, tíz helyet és 170 százalékot jött fel, ebben komoly szerepe volt a "nyomj egy <3-et, ha te is ezt válaszolod sztresszes helyzetben :'):')" című mémposzt. Mi is nagyot nevettünk rajta, mert egyszerre  hatalmas és nagyon igaz.

Ez nagyjából meg is határozta a tíz legtöbb aktivitást generáló cikkek-posztok listáját, ebben a hónapban látványosabban kevesebb köztük a hagyományos értelemben vett cikk. Az X-Faktor fenti posztja 26 és fél ezres aktivitásával a hatodik, a legnépszerűbb tartalom a hónapban a "Meg van őrülve a net ezért a magyar villámcsődületért - videó" című tartalom, amely a ma.hu-nak hozott több mint 41 ezret.

Az emberek ingerküszöbét elérte még a Honvédkórház koraszülött centrumának bezárásáról szóló Hvg-hír, rögtön utána jött a 777 nevű oldal "Megépítették Noé bárkáját a Biblia alapján - az eredmény minden képzeletet felülmúló" című tartalma. Ezután jött a "Nézzetek fel az új oldalamra" című X-faktor mémposzt-hirdetés a több hónapja a versenyt nevetve nyerő Mégvalamit instaoldalon.

Tartalmas ünnepeket kívánunk, a decemberi eredmények januárban jönnek.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés