hirdetés
hirdetés
hirdetés

Minden idők legnagyobb kampánybüdzséje állhat Trump rendelkezésére

Kisadományozóktól már most 100 millió dollár gyűlt össze, és a nagyok még be sem szálltak. Külön csapat foglalkozik majd a Trump-ellenes médiával, és megújítják a szlogent is.

hirdetés

Donald Trump amerikai elnök újraválasztását segítő erőfeszítések már eddig is több mint 100 millió dollárt hoztak, elsősorban kis adakozóktól, a nagy támogatók pedig még nem is tették meg felajánlásaikat. Ez azt vetíti előre, hogy Donald Trump rekord nagyságú összeggel kampányolhat majd - vélekedett a The Washington Post, amelynek cikkét az MTI szemlézte.

A Trump-kampány központja a Washington melletti Arlingtonban lesz, illetve már működik is. Kiszivárgott hírek szerint külön médiacsapat foglalkozik majd a Trumpot bíráló média elleni küzdelemmel. A lap idézte Brad Parscale kampánymenedzsert, aki így fogalmazott: „az amerikai történelem legnagyobb választási hadjáratát hívjuk életre, egy megállíthatatlan apparátus követi és hajtja végre majd Trump elnök stratégiáját”.

Trump-kampány korábbi szlogenjét - Tegyük naggyá Amerikát! - a 2020-as választási kampányban új jelszó váltja fel: „Őrizzük meg Amerikát nagynak!” (Keep America Great!) A határőrizet erősítésének fontossága mellett hangsúlyos lesz a gazdaság és a kereskedelempolitika eredményeinek hangoztatása. 

Az elnöki kampány elsősorban Floridára, Pennsylvaniára és a középnyugati államokra (főként Michigan, Wisconsin, és Ohio) összpontosít majd. Ezekben az – úgynevezett ingadozó, vagyis mindig másként szavazó – államokban 2016-ban ugyan győzött Donald Trump, ám a jelenlegi felmérések szerint e térségekben sokat veszített népszerűségéből. Egyes tanácsadói - a The Washington Post értesülései szerint - kifejezetten aggódnak amiatt, hogy az elnök a női és az elővárosi szavazók körében vesztésre áll.

Ugyanakkor a tanácsadók úgy vélik, hogy a Demokrata párt balra tolódása, tehát a baloldali eszmék alapján kikovácsolt gazdasági-társadalmi tervek (mint pl. a New Green Deal) segítik Trumpot abban, hogy as aját üzenetére fókuszálhasson. Dan Eberhart olajipari milliárdos, az egyik legnagyobb republikánus donor szerint viszont a demokraták előválasztásai alkalmával Trumpnak muszáj tartózkodnia attól, hogy erre a balra tolódási folyamatra rámutasson (igaz, ismerve az elnök kommunikációs stílusát, nehéz lesz erről tanácsadóinak lebeszélni őt). 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés