hirdetés
hirdetés
hirdetés

Minden hónapra ígér újdonságot az RTL Most prémiumplatformja

Megnéztük közelebbről a RTL Most+-t.

hirdetés

Október 22-én elindult az RTL Most+, a tévétársaság digitális platformjának prémiumszolgáltatása. Ezen a felületen az eddig ismert Mosttal szemben hosszabb ideig lehet visszanézni az adásokat, és elérhető rajta az RTL Magyarország csatornáinak élő műsora is. Az RTL Most+ további előnye, hogy itt kevesebb reklámmal találkoznak a nézők, valamint rengeteg exkluzív, a Nofilter című sorozathoz hasonló tartalom is csak itt lesz elérhető.

A műsorral a csatorna a Z generációt igyekszik megszólítani, főszerepben a némileg Bridget Jonesra hajazó, molett, szingli, szőke Annával, aki a történet szerint barátnőivel göngyölíti fel, kihez tartozik az alsónadrág, ami egy vad éjszaka után nála marad. Bár kifejezetten digitális felületre készült sorozatról beszélünk, az egész évad nem kerül fel "netflixesen" egyben az RTL Most+-ra. A Nofilter részei ugyanis tíz héten keresztül, heti rendszerességgel jelentkeznek. A digitális nyitás inkább az epizódok hosszában keresendő, amelyek - idomulva az internetes tartalomfogyasztási szokásokhoz-, mindössze nagyjából negyedórásak.

Ám az út, amivel a Nofilter megadja a csapásirányt, abszolút nem azt jelenti, hogy csak a „mai fiatalokat” akarja megszólítani a prémiumplatformmal az RTL Magyarország. Grósz Judit, a cég digitális- és üzletfejlesztési igazgatója a Kreatívnak elmondta, hogy a RTL Most+-on a kísérletezés ideje kezdődött meg, aminek részeként minden hónapban valamilyen újdonsággal jelentkeznek majd a platformon. Mivel a kizárólag internetes, nem lineáris csatorna indításával úttörők itthon, ezért még nincsenek jól bejáratott műsorok, amikre támaszkodni lehet ezen a téren. Így a cég a jövőben mindenféle célcsoport számára szeretne különböző tartalmakat elérhetővé tenni, hogy lassan körvonalazódjon, pontosan mit és hogyan szeretnek fogyasztani a magyar nézők. Azok a nézők, akik jelen pillanatban csak a Telenor myTV előfizetői.

Az RTL Most+ ugyanis egyelőre nem elérhető közvetlenül, csakis disztribútorokon keresztül lehet hozzáférni. Ilyen terjesztő első körben a Telenor, de Grósz Judit elmondása szerint hamarosan egyéb tévészolgáltatókon keresztül is elérhető lesz a digitális platform. Tehát arra a kérdésre, hogy mennyibe kerül az RTL Most+ előfizetés, jelenleg az a válasz, hogy amennyibe a Telenor myTV alapcsomagja, aminek része ez is.

Működésében pedig az egészet úgy kell elképzelni, hogy aki jogosult a prémiumcsatornára, egy kóddal öt különböző eszközön léphet be a Most+-ra, és egyszerre három készüléken nézheti a műsort.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés