hirdetés
hirdetés
hirdetés

Minden felületen a Madhouse értékesíti a WMN.hu-t

2015 óta dolgoznak együtt, most kiszélesítik az együttműködést. Ezután is a mobilra figyelnek elsődlegesen.

hirdetés

2017 utolsó negyedévében teljes körű megállapodást köt a WMN.hu és a Madhouse. „A 2015 év vége óta zajló partnerségünket kiszélesítjük, és ezentúl a display-típusú hirdetési megoldásokat az ügynökségek felé minden médiatípusra vonatkozóan a Madhouse-ra bízzuk. A minden eszközön megjelenő, influencer szerzőink által készített írott és videós támogatott natív tartalmainkat továbbra is szeretnénk házon belül tartani, viszont új, izgalmas felületekkel és multiplatform-megoldásokkal készülünk meglévő és jövőbeli ügynökségi partnereink számára” – mondta Zákányi Gáspár, a WMN.hu értékesítési és üzletfejlesztési vezetője.

A D. Tóth Kriszta által két és fél éve alapított oldal idén szeptemberben több mint 400 ezer olvasót vonzott, akik közel havi két és félmillió millió oldalletöltést generáltak (DKT-OLA). 

Az egyre növekvő mobilfogyasztási trendek érződnek a WMN.hu olvasói összetételén is, így indokolt a mobilvezérelt gondolkodás - írják. „Amellett, hogy örülünk a további bizalomnak, izgalmas időszak következik az életünkben, mivel eddig csak mobiloldalról közelítettük meg a hirdetést, most ez változni fog valamennyire, „csak mobil” helyett mobilvezérelt lesz a gondolkodásunk. Tesztként tekintünk erre az új megközelítésre, nagyon kíváncsiak vagyunk a tapasztalatokra” – tette hozzá Brindza Gábor, a Madhouse ügyvezető igazgatója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés