hirdetés

Minden adat, amit a cannes-i nyertesekről tudni akarsz

A cannes-i eredményhirdetések után bemutatjuk az összes olyan adatot, amit tudni akartál a fesztivál eredményeiről. Nagyon sok díj, amerikai túlsúly, társadalmi cél. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az alapítása 40. évfordulóját ünneplő Hongkong Balett megadta a módját az ünneplésnek új reklámjában.

A VMLY&R által fejlesztett kampány a Vodafone korlátlan mobilvideós tarifacsomagját hirdeti. 

Gál Sarolta, a DDB Budapest stratégiai igazgatója a hosszú távon fenntartható üzleti növekedés mechanizmusába vezet be titeket. (X)

Házon belülről érkezik az utód a Bors kiadójánál.

A grillparty kampányt a Spice készítette.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!