hirdetés
hirdetés
hirdetés

Milyen zenét hallgatna ma Petőfi Sándor?

Összeállt a Kreatív Csoport által szervezett Brand & Music 2 konferencia végleges programja. Kutatások a magyarok zenefogyasztási szokásairól, jövendőmondás, magyar zenei startupok bemutatkozása, tehetségkutatás és nemzetközi előadók.

hirdetés

Véglegessé vált a Kreatív Csoport által május 30-án tartott Brand & Music 2 konferencia programja. Míg a tavalyi első, Alexander Bard és Ralf Lürsdorf húzónevekkel megtartott konferencia a zene és a márkák lehetséges kapcsolódási pontjaira helyezte a hangsúlyt, idén a vezérfonál az, hogy mit, hogyan és min hallgatunk, és mit hogyan és min fogunk hallgatni öt-tíz év múlva.

A Brand & Music 2 két nemzetközi sztárelőadója Joeri van den Bergh és Bartosz Witak lesznek. Joeri van den Bergh az InSites Consulting alapító tanácsadója, a How Cool Brands Stay Hot – Branding and Generation Y című könyv társszerzője Mathias Behrerrel, az MTV North Europe alelnökével közösen. A könyvet 2011-ben az Év marketingkönyvének választották. Joeri arról fog beszélni, hogy a 18 és 29 évesek körében hogyan lehet megmaradni menő márkának, a hirdetők hogyan ne váljanak cikivé a korosztály szemében és hogy ennek mi köze van az ügyfelek zenei ismereteihez.

Joeri van den Bergh (Forrás: Lesoir.be)

Bartosz Witak, a Viacom kelet-európai vezérigazgatója a régió zenecsatornáiról és azok lehetőségeiről, a zenecsatorna-szegmens átalakulásáról, a zenei tartalmak életbenmaradásáról beszél majd.

Bartosz Witak (Forrás: Red Lemon)

Rajtuk kívül előadást tart még: Klenovszki János és Sági Ferenc (NRC piackutató) az online-offline zenehallgatásról és rádiózásról, Győri Adél (Millward Brown – TGI piackutató) a fiatalok zenei ízlésének határvonalairól, Székely Levente (Kutatópont, kutatási igazgató) arról, hogy a zenét halljuk-e vagy egyben hallgatjuk is, Kitzinger Dávid (Artisjus) az online zenei szolgáltatások problémáiról és lehetőségeiről, Kovács Tamás (Magyar Telekom, marketingszakértő) arról, hogy a nagyvállalatoknak milyen zenei tematika mellé érdemes állniuk, Bíró Attila (Mediator Group, ügyvezető) a Nestonról, Ágoston László (Moltopera, társulatigazgató) a reklám és a zene összefonódásairól, és Szabó Stein Imre (MüPa, stratégiai kommunikációs tanácsadó) a Művészetek Palotája részvételéről a zenei tartalomgyártásban. Tehetségkutatás és zeneipar témában kerekasztalbeszélgetésen vesz részt Molnár Gábor, a Gold Record ügyvezetője, Schiwert-Takács László, az X-Faktor főszerkesztője, Peremenczky Krisztina, a Universal Music marketingigazgatója és Goneth Jácint, az UP Advertising ügyvezetője. A beszélgetést Rónai András, a Quart szerkesztője moderálja.

Ezen kívül nemzetközileg is elismert magyar zenei startupok, a Dragontape, a Mixgar és a Zenecenter is bemutatkozik.

A konferencia május 30-án lesz az Öböl Ház rendezvényközpontban, a Kopaszi gáton. A konferencia főtámogatója a Magyar Telekom, szakmai médiapartnere pedig a Recorder zenei magazin. 

Az eseményre itt lehet regisztrálni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megújul a cimkék designja és a márka weboldala is - kampánybejelentő! 

 A TV2 közleményében csak magyar Dallasként fémjelzett sorozat történetének középpontjában az egyedülálló és hatásos gyógyvíz álll majd.

A hivatalos FIFA videójáték következő kiadásában feltűnik a legendás magyar futballista is. 

A karantén alatt az emberek két dolgot szerettek csinálni, bőrt ápolni és kockulni, így aztán megszületett ez a furcsa fúzió.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés