hirdetés
hirdetés
hirdetés

Milliós jutalmat ígér az Ingatlan.com

Egy feledékeny ingatlanos áll az Ingatlan.com promóciós kampányának középpontjában. A portál a Clusóval dolgozott együtt.
hirdetés

Életében először ismertségnövelő promóciós kampányba kezdett az Arkon kiadásában megjelenő Ingatlan.com. A cég a kampány kitalálására és megvalósítására a Clusót kérte fel.
 


A kampány televízióban és online fut, középpontjában egy feledékeny ingatlanos áll, aki elhagy egy hatmilliós foglalót.

A táskája a pénzzel ott van valamelyik fotón az Ingatlan.com lakáshirdetései között, s aki megtalálja, az megkapja a felét jutalmul.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Főnyeremény: bruttó 3 millió forint ingatlanvásárlásra
4.1.1.1.A felajánlott nyeremény készpénzre nem váltható, azt a nyertes csak az általa kiválasztott, saját néven, vagy a Ptk. 685.§. b) pontja szerinti közvetlen
hozzátartozója, családtagja nevén megszerzendő magyarországi ingatlantulajdon megvásárlására használhatja fel egy éven belül. Új építésű ingatlan esetén a 3
millió forint az ÁFÁ-val növelt vételár-részletre értendő.
4.1.1.2.Szervező a nyereményt kizárólag ingatlanvásárlás céljára ajánlja fel és ezen cél megvalósulását jogosult ellenőrzése alatt tartani.

A biztosító és a Csodalámpa Alapítvány közös kampányát a Positive készítette.

Az RTL Klub Pacsi! című műsorának stábjával közösen készített ebben a témában videót.

Tóth Barnabás egyszer már nagy közönségsikert aratott az Újratervezéssel, új alkotása a legjobb kilencbe került az Oscar-versenyben.

Európai és belföldi kommunikációs feladatokat kell ebből ellátniuk.

A Central Médiacsoportot váltják.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

hirdetés
hirdetés