hirdetés
hirdetés
hirdetés

Milliós jutalmat ígér az Ingatlan.com

Egy feledékeny ingatlanos áll az Ingatlan.com promóciós kampányának középpontjában. A portál a Clusóval dolgozott együtt.
hirdetés

Életében először ismertségnövelő promóciós kampányba kezdett az Arkon kiadásában megjelenő Ingatlan.com. A cég a kampány kitalálására és megvalósítására a Clusót kérte fel.
 


A kampány televízióban és online fut, középpontjában egy feledékeny ingatlanos áll, aki elhagy egy hatmilliós foglalót.

A táskája a pénzzel ott van valamelyik fotón az Ingatlan.com lakáshirdetései között, s aki megtalálja, az megkapja a felét jutalmul.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Főnyeremény: bruttó 3 millió forint ingatlanvásárlásra
4.1.1.1.A felajánlott nyeremény készpénzre nem váltható, azt a nyertes csak az általa kiválasztott, saját néven, vagy a Ptk. 685.§. b) pontja szerinti közvetlen
hozzátartozója, családtagja nevén megszerzendő magyarországi ingatlantulajdon megvásárlására használhatja fel egy éven belül. Új építésű ingatlan esetén a 3
millió forint az ÁFÁ-val növelt vételár-részletre értendő.
4.1.1.2.Szervező a nyereményt kizárólag ingatlanvásárlás céljára ajánlja fel és ezen cél megvalósulását jogosult ellenőrzése alatt tartani.

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés