hirdetés
hirdetés
hirdetés

Milliárdos üzlet Giró-Szász cégeinek

A Századvég és a Strategopolis nyerte meg a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) kutatásra, tanácsadásra és kommunikációs feladatokra vonatkozó nyílt tenderét. A megbízatás értéke havi 29 és fél millió forint három évig.

hirdetés

A Tenderértesítőn is megjelent, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) nyílt tenderének eredménye, amit még tavaly közvélemény-kutatási, szakpolitikai kutatással alátámasztott tanácsadási és tanulmánykészítési, valamint kommunikációs feladatokra írtak ki. A tender eredményéről a Népszabadság Online már novemberben közölt információkat, amit most a Tenders Electronic Daily-n hivatalosan is közzétettek.

A döntés értelmében az egyedüli ajánlattevőként induló konzorcium kapta a megbízást: a Századvég Alapítvány a Strategopolis Stratégiai Elemző és Kommunikációs Tanácsadóval, valamint a Századvég Gazdaságkutatóval kiegészülve havi nettó 29,61 millió forint értékű szerződést kötött. A minisztérium honlapján közzétett megállapodás szerint a felek 2014. december 31-ig dolgoznak együtt, ami a három év alatt egymilliárd forint értékű megbízást jelent. 

Mint ismert, a kormányszóvivőként dolgozó Giró-Szász András a 2010 tavaszán alakult Századvég Gazdaságkutató tulajdonosa, a Századvég Alapítvány ügyvezető igazgatója volt. Csakúgy, mint a Strategopolisnak, amelynek 2006 áprilisi megalakulásától egészen 2011. szeptember 30-ig volt tulajdonos-ügyvezetője.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Hajrá jövő nemezedékek!Még előttetek a gyönyörű feladat: meg lehet csinálni a rendszerváltást!
"Fiatalok! Tiétek a jövő! Úgy volt, hogy a miénk lesz!" (Sándor Gy.)
#
Ez szerintem nem adóhatósági ügy kellene legyen, hanem sima rendőrségi. Stadler ennél sokkal kevesebbért ül annyit, mint madár a dróton. Soha nem lesz ennek vége, mert
senki nem veszi komolyan, benne van a kultúránkban, hogy a politikusok és környezetük megtehetik, hogy leszarják azokat, akiknek a pénzét költik (nem írtam, hogy lopják,
mert az rágalmazás lenne, azt meg bizonyítani kellene, az meg szinte lehetetlen). És ha valakinek kétsége lenne azzal kapcsolatban, hogy ez itt pofátlanul nagy összeg akkor
is, ha korrekt munkát végez(né)nek, akkor állapítsuk meg nyugodtan: igen, ez pofátlanul nagy összeg. A szerződést olvasgatva csak egyetlen sokatmondó szó jut eszembe:
bullshit.
#
Ó, csak nem megint egy kutatási, kommunikációs és tanácsadó cég? De fura! Hogy rohadnátok meg - függetlenül a nyakkendőtök színétől, mert azért valljuk be
őszintén, ez régebben sem működött másképp!
Az adóhatóság meg miért nem ellenőrzi már ezeket a pénzmosodákat?!
Csak nem benne van onnan is valamelyik fejes?
Szégyen!
hirdetés
hirdetés

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

A John McClane aksit cserél a kocsijában című performansz „cselekménye” még a legkeményebb nézőt is az epilepsziás roham szélére kergeti.

A Bud Light reklámja egy kalandos történetet mesél el, happy enddel.

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés