hirdetés
hirdetés
hirdetés

Különleges Mark Ronson-bulit hoz Budapestre a Miller

Ráadásul egy meglepetést is rejt a kampánybejelentő.

hirdetés

A Miller Music Amplified eseményszéria már évek óta tolja a föld körüli turnét, ahol a prémium sör rajongóit lepik meg egyedi koncertélményekkel, különleges fellépőkkel, miközben a helyszínen fogyasztható sörről nyilvánvalóan a Miller gondoskodik.

Így különösen örömteli hír, hogy idén Budapestre esett a választás, a főleg Bruno Mars és Miley Cyrus kollaborációkból ismert ezerarcú producer, Mark Ronson szereplésével, aki ráadásul először lép fel hazánkban. 

Ronsonon kívül pedig több, általa verbuvált meglepetésvendégre is számíthat az a kevés szerencsés, aki belépőt kapott az eseményre.

De hát miért, nem a Tixán kellett lecsapni a jegyekre? Nem úgy van az! A Miller olyannyira komolyan gondolta az exkluzív élményt, hogy erre a bulira csak és kizárólag megnyerni lehetett a belépés jogát, megvenni nem. A tettrekész rajongóknak az erre a célra készült Miller Music Code chatboton kellett minél aktívabbnak lenniük, hogy időben csaphassanak le a limitált számú páros jegyek egyikére. Három kihívást kaptak heti bontásban, ahol kódok megszerzésével nyithatták ki a buli jelképes ajtaját.

A feladatokban és a chatbot platform reklámozásában egy komplett influencer csapat is a Miller segítségére volt, kiemelt szerepben Lakatos Márkkal és Vasvári Viviennel, illetve olyan arcokkal, mint Toppler Dorina, Csányi Pisti, vagy Simonffy Peti. Mindannyian kaptak videós szereplést is, ahol saját kezűleg oszthattak szét Instagramon belépő kódokat, és jelentették be, hogy ők is ott lesznek az év buliján.

A Miller VIP vendégeit és influencereket aktivizáló háromnapos bulisorozat és a nagyközönségnek szóló Mark Ronson koncert látványvilágának megálmodásáért és rendezvényes lebonyolításáért pedig a Roxer csapata felelt.

Natív megjelenések terén a 24.hu-val, a Rádió1-el, és a 444.hu-val készült együttműködés, utóbbi még jegyszerzésre is kínált lehetőséget. Akárcsak ez a cikk a Kreatívon! Jól olvasod: ha az oldal visszatérő olvasója vagy, akkor igazán megérdemelsz te is egy helyet ezen az eseményen, úgyhogy a leggyorsabb lekattintót bejuttatja a Miller. Csekkold a linket, írd be a “KREATIV” kódot, és találkozzunk a Komplexben november 9-én!

Alkotók

Alkotói lista

Megbízói oldal: Borsodi Sörgyár Kft.

Marketing Manager: Spiegel György
Digital Brand Manager: Varga Nóra
Junior Brand Manager: Tóth Gabriella
Marketing trainee: Sümegi Bence

Kreatívügynökség: Mito

Stratégia: Dinh Dorottya
Kreatív: Vizi Balázs, Csikó Bogi, Martin Marcell
Art direction és gfx: Lugossy Ákos, Surján Balázs, Radnics Annamária, Hegyi Krisztián
Account és projekt menedzsment: Miklós Zsófi, Kósa Tímea, Ostoróczky Bogi
Social Media Management: Ormoshegyi Nóra
Ügynökségi produkció: Vass Dávid, Kisfali Gergely, Mezey Anita
Fejlesztés: Havlicsek Gergely, Szaniszló Zsolt, Patyi Bence
Content management: Siska Gyula

DOP: Darvas Bence

 

Rendezvénykoncepció és kivitelezés: Roxer

Kreatívigazgató: Hegedűs Dorottya

Account Director: Nagy Kriszta

Head of Art: Lukács Tamás

Senior Account: Szentmiklósi Dóra

Art Director: Sárosi Csaba

Kreatív: Ősz-Varga Szabina

 

Médiaügynökség: Zenith

Media Director - Csibi Bea

Integrated Media Planner - Turcsány Lajos

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés