hirdetés
hirdetés
hirdetés

Milkshake-et dobott piacra a Mizo

A csomagolástervezést és a kommunikáció kidolgozását a Progressive végezte.

hirdetés

Július közepe óta kapható a boltokban a Mizo Milk Shake ital, a termékhez kapcsolódó teljes körű csomagolástervezést, valamint az integrált kommunikáció kidolgozását a Progressive Reklámügynökség nyerte el még 2018 év végén – tájékoztatta az ügynökség a Kreatívot.

A Progressive már a termékfejlesztés korai szakaszában, stratégiai partnerként bekapcsolódott a folyamatba, akik úgy írtak a feladatról, hogy „számukra a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy a fogyasztók kíváncsiságát felkeltsék a termék iránt". Az alábbiakban az ügynökség tájékoztatása olvasható.

Kampánycél:

A júliusban indult reklámkampány célja az új Mizo Milk Shake termékcsalád bevezetése, valamint az új terméktípus megismertetése a fogyasztókkal, emellett a márka olyan tejipari gyártóként való pozicionálása, amelyek a modern fogyasztói igényeket is tökéletesen kielégítő termékeket fejleszt.  

Kreatívkoncepció:

A Progressive a kreatívkoncepció alapját a Milk Shake két jellegzetes tulajdonságára építette: az egyedi ízvilágra és a (fel)rázásra. A rázás vizuális megjelenítése dinamizmust kölcsönöz a csomagolásnak, így a termék kitűnik a kategória többi képviselője közül, és ez a játékosság az integrált kampány többi elemében is megjelenik.

Kampányelemek:

A célcsoportot alkotó nyitott, az újdonságokat szívesen kipróbáló fiatalok a Milk Shake Balatoni Roadshow-ján és a TRND projekt keretein belül is megkóstolhatták mind a négy ízt. Emellett a Progressive feladata volt a logó-, csomagolás-, gyűjtőkarton- és fourpacktervezés, a key visual megalkotása, valamint egy animációs kisfilm fejlesztése, ez utóbbi csak augusztus végén jelenik meg. A termékbevezetést Facebook nyereményjáték, Facebook hirdetések és bannerek mellett POS anyagok, rádió - és sajtó kampány, valamint közterület és járműreklám hirdetések is támogatják.

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: Sole-Mizo Zrt.

Szentesi Sándor - Kereskedelmi igazgató

Bagi Krisztina - Brand manager

Nagy Nóra - Marketingkommunikációs manager

Nagy-Istók Petra - Trade marketing manager

Mészáros Andrea - Trade marketing manager

 

Ügynökség:

Reklámügynökség: Progressive Reklámügynökség

dr Buzási Bence – Creative Director

Szabó Orsolya – Business Unit Director, Partner

Hlavacsek Béla - Head of Strategy

Kovács Zoltán - Account Director

Horváth Mihály - Executive Account Director

Váczi Ágnes, Tancsics Ádám – Account Manager

Lukács Péter, Szőke Marcell – Art director

Varga Fruzsina - Junior Art Director

Bittmann Péter - Dtp Team Leader

Szentgyörgyi Ottó - Senior Graphic Designer

Gedei Szabolcs - Graphic Designer

Bircsár Dóra - Copywriter

Gáspár Attila - 2D & 3D Operátor

Virág Magor - Operátor

Bartolák-Jónás Olga - Social Media Manager

Balogh Adrienn - Senior Digital Project Manager

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés