hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mikor úgy érzik, célba értünk, még tovább megyünk

Új kommunikációs kampányt indított a Raiffeisen Bank. Ügynöksége, az ACG közleménye szerint a pénzintézet eddigi kommunikációját váltva indított új platformot, melyben újragondolta szerepét és küldetését ügyfelei életében.

hirdetés

A közlemény szerint az újragondolás alapját az adta, hogy a bank belső felméréseket végzett, ezek alapján erőssége, hogy szakmai felkészültségével, odafigyelésével és személyes banki kapcsolataival az ügyfelei átlag feletti elégedettséget mutatnak. A jövőben erre szeretnének építeni.

Az új kampányhoz színészek helyett olyan embereket castingoltak, akik a való életben is azt csinálják, amit a filmben. A család tényleg egy család, a tornász fiú a saját edzőjével szerepel, a saját tornaklubjában, a focicsapat is a saját mezében, edzőivel állt a kamera elé. 17 helyszínen, 53 szereplővel 18 jelenetet forgattak kis stábbal, törekedve a természetes fények, elkapott pillanatok használatára – írja a közlemény.

 

Alkotók

Ügyfél: Raiffeisen Bank

Marketingvezető: Kiss-Bíró László

Marketing menedzser: Peleskey Zsuzsa

Ügynökség: ACG

Kreatívigazgató: Tihanyi Péter

Stratégiai igazgató: Szakál Zoltán

Creative group head: Alberti Rita

Senior Art Director: Kocsis Petra

Senior Account Manager: Szenftlében Gergely

Rendező: Szimler Bálint

Producer: Szalontay Mária

Gyártásvezető: Krékits Péter

Asszisztens 1: Szigeti Csilla

Látványtervező: Lang Imola

Zeneszerző: Sabák Péter

Operatőr: Nagy Zágon

Focus puller: Böszörményi Péter, Kovács Attila

Segédoperatőr: Mecseki Csaba

Location manager: Varga Máté

Fővilágosító: Móna Zsolt

Technika: Mechanik

Stylist: Kiss Márk

Smink: Kovalik Natasa

Fodrász: Czeichner András

Berendező: Kreativ Mozi

Kamera: Kraft Rental

DIT: Szanda Márton

Hangmérnök: Pejkó Balázs

Helyszínbiztosítás: Smira

Utómunka: STUDIO LAMB

Casting: Fellner Gréti - DDK

Vágó: Ördög Sára

Fényelő: Nagy Eszter

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés
hirdetés