hirdetés
hirdetés
hirdetés

Migráns szavakkal van tele a Himnuszunk

A migráció kérdését és a Migration Aid segítését tűzte ki céljául a Young & Rubicam. A „Migránshimnusz” névre keresztelt kampányról az alkotók tájékoztatását olvashatják.

hirdetés

Kampánycél

„A kampány célja, hogy új szögből világítsa meg a migráció kérdését, így az utóbbi időkben zajló félelemkampányt ellensúlyozva társadalmi párbeszédet indítson. További cél volt még az adománygyűjtés és a Migration Aid munkájának megismertetése.”

Kreatívkoncepció

„A magyar nyelven és nemzetünk legszentebb jelképén, a Himnuszon keresztül megmutatni, hogy a nyitottság és elfogadás mindig is erősítette nemzetünket és népünket. Ezért készítettünk olyan óriásplakátokat, melyeken a Himnusz első versszaka szerepel úgy, hogy jövevényszavakat kihúztuk. A kampány mögé állt a 24.hu és a hvg.hu is, akik címlapjukon húzták ki a jövevényszavakat.”

Behind the scenes

A plakáton megjelenített elemzés Róna-Tas András akadémikus elemzését követi (lásd alább). A kigyűjtött szóanyag, amely az online megoldás alapját képezi, az MTA Nyelvtudományi Intézet honlapján található, új magyar etimológiai szótár első változatának szerkesztés alatt levő anyagából került ki. (Róna-Tas András elemzése, az Új magyar etimológiai szótár.)

A kampányban partner HVG és a Migration Aid oldala.

Alkotók
Megbízó: Migration Aid
Sajtószóvivő: Tóth Kriszta
Operatív koordinátor: Siewert András
Integrációs koordinátor: Siklósi Brigitta
Reklámügynökség: Young & Rubicam Budapest
Kreatívigazgató: Falvay László
Kreatívok: Dékány Dani, Kenczler Marci, Ónody Bogi, Simonyi Tamás, Takács András
Account Manager: Molnár Fanni

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés