hirdetés
hirdetés
hirdetés

Miért hagyta ott Tordai Péter a network karriert?

Szénássy Alex szerint a Laboratory további fejlődéséhez szükség volt Tordai Péterre, de sajnálja Horváth Lajos eddigi kreatívigazgató távozását. Tordai Pétert marasztalták a Leo Burnettnél, de a független lehetőségek mellett döntött a network-karrierrel szemben. Részletek az utóbbi évek legsikeresebb kreatívigazgatójának átigazolásáról.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

A hvg360 kezdetben havi 360 forintos áron lesz elérhető.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

A MyTime-mal akár egyik hónapról a másikra lehet váltani a csomagok között.

Hozzászólások (7 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Köszi Balázs, ez már kielégítő válasz. Írhattad volna eleve ezt. És nem is nekem, hanem Pankának. Így megspórolhattad volna a hozzászólás törlését, ami azért
szerencsétlen általában és a konkrét esetben, mert a vád egy eleme ugyan megdőlt, de továbbra is belengi az ügyet az "inkább ne beszéljünk a dolog érdemi részéről"
kellemetlen érzése.

Tudom, pontosan érted miről beszélek, ezért nem is ragozom tovább.
#
Sztem feleslegesen dagasztod ezt a témát.
Az alapállítás az volt, hgy xy és zcs szomszédok, ezért biztosan összemutyiztak. Ez nem igaz. Utánanéztünk és megtudtuk. Panka egy spammer, valamilyen általam nem
átlátható okkal csinálja ezt. Azért moderáltuk ki a hozzászólást mert ilyen értlemetlen spamnek itt nincs helye.

#
Kedves Balázs,

Panka valószínű személyes indíttatásában egyetértünk, de azért ennél egy fokkal komolyabb választ vártam volna úgy megfogalmazásában mint tartalmában (teljesen
biztosan fals kiindulásból induló...?).

Egyetlen vádja sem ellenőrizhetetlen, ráadásul mind nagyon valószínűnek hangzik. Félreértés ne essék: a Laboratory szakmai teljesítményét nem érheti kritika, de
new business gyakorlatukat félek igen, pusztán abból a tényből kiindulva, hogy amit ők árulnak (minőségi reklám), az Magyarországon nem piacképes.

Bizony szükségük van a volt kollégákra ügyféloldalon, a szomszédokra, az okosan menedzselt büdzsékre és a "kreatív" pénzügyesekre. Eddig is így csinálták,
ezután is így fogják, mert nincs választásuk - ami természetesen igen szomorú, de a tényen nem változtat.

A Laboratory sem a szakértelméből él. Ez az elcseszett ország ugyanúgy rájuk kényszeríti a mutyit, de ők emellett kétségtelenül értenek a szakmájukhoz.

Örülök, ha a Kreatív a szakmai teljesítményt mindennél fontosabbnak tartja, és misszióként tekint a minőségi reklám ügyére. Nem hiszem, hogy tényfeltárnotok
kéne a Laboratory new business vagy pénzügyi gyakorlatát illetően. De hozzászólásokat törölni ilyen indoklással nem újságírás.

Azt gondolom Balázs, magadnak tartozol azzal, hogy csak valós okkal cenzúrázol és szerkesztőként nem adsz ilyen válaszokat.
#
Panka2 egy spam.
gondolom valamilyen személyes okból fontos neki, hogy a teljesen biztosan fals kiindulásból induló, ellenőrizhetetlen vádaskodó következtetéseit beletolja a
nyilvánosságba. Sok helyen megtette, itt ne tegye.
#
Hová tűnt a 3. hozzászólás? Hová tűnt panka2? Hovát tűnt Damon Hill?

Szívesen olvasnék egy szerkesztői magyarázkodást, hogy hol és mennyire ütközött a lap elveivel a hozzászólás tartalma; hogy nem fenyegette meg senki a
szerkesztőséget hogy többet nem nyilatkozik/jelenik meg az oldalon stb.

#
hát pont a djuice problémás lehet, de van a leónál más is :))
egyébként meg én is azt mondom hajrá, ha a bizniszszerzés miatt vették is be, nagy elmék találkozása ez
csak nehogy az egók is találkozzanak :))
#
Én drukkolok nekik, bár Lajosért kár: ha a leós szerzdőés lejártával a djuice nem jelenik meg a Laboratorynál, szerintem fölöslegesen ment a lecsóba.

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés