hirdetés
hirdetés
hirdetés

Miért hagyta ott Tordai Péter a network karriert?

Szénássy Alex szerint a Laboratory további fejlődéséhez szükség volt Tordai Péterre, de sajnálja Horváth Lajos eddigi kreatívigazgató távozását. Tordai Pétert marasztalták a Leo Burnettnél, de a független lehetőségek mellett döntött a network-karrierrel szemben. Részletek az utóbbi évek legsikeresebb kreatívigazgatójának átigazolásáról.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Kolosi Péter szerint a gameshow-k és az egészestés showműsorok sem most élik a legjobb időszakukat, a Fókusz nézettsége azonban még néha őt is meglepi.

A Café és a White Rabbit munkája két-két kategóriában, a Wavemaker és a Cluso kampánya egy-egy esetben esélyes díjra.

Az előadó és a prezentált elemek egyszerre látszódhatnak a Prezi új, Budapesten fejlesztett eszközével, amihez sem greenbox, sem utómunka nem kell.

Egy jó karakter megválasztása kulcsszerepet játszik a reklámozott márka megkülönböztethetőségében, visszaidézhető és egyedi. Adatbázisba rendeztük a színészek legjavát! (X)

Hozzászólások (7 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Köszi Balázs, ez már kielégítő válasz. Írhattad volna eleve ezt. És nem is nekem, hanem Pankának. Így megspórolhattad volna a hozzászólás törlését, ami azért
szerencsétlen általában és a konkrét esetben, mert a vád egy eleme ugyan megdőlt, de továbbra is belengi az ügyet az "inkább ne beszéljünk a dolog érdemi részéről"
kellemetlen érzése.

Tudom, pontosan érted miről beszélek, ezért nem is ragozom tovább.
#
Sztem feleslegesen dagasztod ezt a témát.
Az alapállítás az volt, hgy xy és zcs szomszédok, ezért biztosan összemutyiztak. Ez nem igaz. Utánanéztünk és megtudtuk. Panka egy spammer, valamilyen általam nem
átlátható okkal csinálja ezt. Azért moderáltuk ki a hozzászólást mert ilyen értlemetlen spamnek itt nincs helye.

#
Kedves Balázs,

Panka valószínű személyes indíttatásában egyetértünk, de azért ennél egy fokkal komolyabb választ vártam volna úgy megfogalmazásában mint tartalmában (teljesen
biztosan fals kiindulásból induló...?).

Egyetlen vádja sem ellenőrizhetetlen, ráadásul mind nagyon valószínűnek hangzik. Félreértés ne essék: a Laboratory szakmai teljesítményét nem érheti kritika, de
new business gyakorlatukat félek igen, pusztán abból a tényből kiindulva, hogy amit ők árulnak (minőségi reklám), az Magyarországon nem piacképes.

Bizony szükségük van a volt kollégákra ügyféloldalon, a szomszédokra, az okosan menedzselt büdzsékre és a "kreatív" pénzügyesekre. Eddig is így csinálták,
ezután is így fogják, mert nincs választásuk - ami természetesen igen szomorú, de a tényen nem változtat.

A Laboratory sem a szakértelméből él. Ez az elcseszett ország ugyanúgy rájuk kényszeríti a mutyit, de ők emellett kétségtelenül értenek a szakmájukhoz.

Örülök, ha a Kreatív a szakmai teljesítményt mindennél fontosabbnak tartja, és misszióként tekint a minőségi reklám ügyére. Nem hiszem, hogy tényfeltárnotok
kéne a Laboratory new business vagy pénzügyi gyakorlatát illetően. De hozzászólásokat törölni ilyen indoklással nem újságírás.

Azt gondolom Balázs, magadnak tartozol azzal, hogy csak valós okkal cenzúrázol és szerkesztőként nem adsz ilyen válaszokat.
#
Panka2 egy spam.
gondolom valamilyen személyes okból fontos neki, hogy a teljesen biztosan fals kiindulásból induló, ellenőrizhetetlen vádaskodó következtetéseit beletolja a
nyilvánosságba. Sok helyen megtette, itt ne tegye.
#
Hová tűnt a 3. hozzászólás? Hová tűnt panka2? Hovát tűnt Damon Hill?

Szívesen olvasnék egy szerkesztői magyarázkodást, hogy hol és mennyire ütközött a lap elveivel a hozzászólás tartalma; hogy nem fenyegette meg senki a
szerkesztőséget hogy többet nem nyilatkozik/jelenik meg az oldalon stb.

#
hát pont a djuice problémás lehet, de van a leónál más is :))
egyébként meg én is azt mondom hajrá, ha a bizniszszerzés miatt vették is be, nagy elmék találkozása ez
csak nehogy az egók is találkozzanak :))
#
Én drukkolok nekik, bár Lajosért kár: ha a leós szerzdőés lejártával a djuice nem jelenik meg a Laboratorynál, szerintem fölöslegesen ment a lecsóba.
hirdetés

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés