hirdetés
hirdetés
hirdetés

Miért hagyta ott Tordai Péter a network karriert?

Szénássy Alex szerint a Laboratory további fejlődéséhez szükség volt Tordai Péterre, de sajnálja Horváth Lajos eddigi kreatívigazgató távozását. Tordai Pétert marasztalták a Leo Burnettnél, de a független lehetőségek mellett döntött a network-karrierrel szemben. Részletek az utóbbi évek legsikeresebb kreatívigazgatójának átigazolásáról.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

A Media1 szerint a hírműsorok felügyelete tartozik majd Hardy Mihályhoz.

A 38. Magyar Sajtófotó Pályázatra 267 fotográfus 2488 pályaművet küldött, a beérkezett képek száma összesen 6079 volt.

Kiadója az önkormányzat vagyonkezelő cége.

Várható volt, hogy a hatalmas, villódzó kereszt előtti apáca-rave nem lesz Vatikán-barát tartalom.

Megújult célokkal fut neki az új évtizednek a szövetség, szakmafejlesztés, új szolgáltatások és megújuló szervezeti működés következik.

Hozzászólások (7 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Köszi Balázs, ez már kielégítő válasz. Írhattad volna eleve ezt. És nem is nekem, hanem Pankának. Így megspórolhattad volna a hozzászólás törlését, ami azért
szerencsétlen általában és a konkrét esetben, mert a vád egy eleme ugyan megdőlt, de továbbra is belengi az ügyet az "inkább ne beszéljünk a dolog érdemi részéről"
kellemetlen érzése.

Tudom, pontosan érted miről beszélek, ezért nem is ragozom tovább.
#
Sztem feleslegesen dagasztod ezt a témát.
Az alapállítás az volt, hgy xy és zcs szomszédok, ezért biztosan összemutyiztak. Ez nem igaz. Utánanéztünk és megtudtuk. Panka egy spammer, valamilyen általam nem
átlátható okkal csinálja ezt. Azért moderáltuk ki a hozzászólást mert ilyen értlemetlen spamnek itt nincs helye.

#
Kedves Balázs,

Panka valószínű személyes indíttatásában egyetértünk, de azért ennél egy fokkal komolyabb választ vártam volna úgy megfogalmazásában mint tartalmában (teljesen
biztosan fals kiindulásból induló...?).

Egyetlen vádja sem ellenőrizhetetlen, ráadásul mind nagyon valószínűnek hangzik. Félreértés ne essék: a Laboratory szakmai teljesítményét nem érheti kritika, de
new business gyakorlatukat félek igen, pusztán abból a tényből kiindulva, hogy amit ők árulnak (minőségi reklám), az Magyarországon nem piacképes.

Bizony szükségük van a volt kollégákra ügyféloldalon, a szomszédokra, az okosan menedzselt büdzsékre és a "kreatív" pénzügyesekre. Eddig is így csinálták,
ezután is így fogják, mert nincs választásuk - ami természetesen igen szomorú, de a tényen nem változtat.

A Laboratory sem a szakértelméből él. Ez az elcseszett ország ugyanúgy rájuk kényszeríti a mutyit, de ők emellett kétségtelenül értenek a szakmájukhoz.

Örülök, ha a Kreatív a szakmai teljesítményt mindennél fontosabbnak tartja, és misszióként tekint a minőségi reklám ügyére. Nem hiszem, hogy tényfeltárnotok
kéne a Laboratory new business vagy pénzügyi gyakorlatát illetően. De hozzászólásokat törölni ilyen indoklással nem újságírás.

Azt gondolom Balázs, magadnak tartozol azzal, hogy csak valós okkal cenzúrázol és szerkesztőként nem adsz ilyen válaszokat.
#
Panka2 egy spam.
gondolom valamilyen személyes okból fontos neki, hogy a teljesen biztosan fals kiindulásból induló, ellenőrizhetetlen vádaskodó következtetéseit beletolja a
nyilvánosságba. Sok helyen megtette, itt ne tegye.
#
Hová tűnt a 3. hozzászólás? Hová tűnt panka2? Hovát tűnt Damon Hill?

Szívesen olvasnék egy szerkesztői magyarázkodást, hogy hol és mennyire ütközött a lap elveivel a hozzászólás tartalma; hogy nem fenyegette meg senki a
szerkesztőséget hogy többet nem nyilatkozik/jelenik meg az oldalon stb.

#
hát pont a djuice problémás lehet, de van a leónál más is :))
egyébként meg én is azt mondom hajrá, ha a bizniszszerzés miatt vették is be, nagy elmék találkozása ez
csak nehogy az egók is találkozzanak :))
#
Én drukkolok nekik, bár Lajosért kár: ha a leós szerzdőés lejártával a djuice nem jelenik meg a Laboratorynál, szerintem fölöslegesen ment a lecsóba.
hirdetés

A Love, Death & Robots egyik epizódjában végzett digitális effektekért kapták az Annie-díjat.

A SorozatWiki információi szerint az RTL Magyarország, a TV2 és a Viasat is bedarál saját gyártású műsort.

Nagyívű, Sissitől egészen Mészáros Lőrincig eljutó összeállítás az osztrák és magyar nézőknek.

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés