hirdetés
hirdetés
hirdetés

Microsoft - promóció kisvállalkozásoknak

Virágküldési bónt kaptak azok a cégek, amelyek legalább hármat vásároltak a Microsoft kisvállalkozásoknak szánt szoftvercsomagjából. Az online promóción a Carnation és az Allison Advertising közösen dolgozott.
hirdetés
A 35 év feletti, kis- vagy középvállalkozást vezető férfiakat célozta meg a Microsoft tavaszi promóciója, amelynek keretében virágküldési bónt kaptak azok, akik legalább három példányt vásároltak a cég Office 2007 Small Business szoftvercsomagjából. A Microsoft felkéréssel választotta ki a kampányon dolgozó cégeket.

A kreatívkoncepcióért és a grafikai kivitelezésért az Allison Advertising felelt, míg az – állandó megbízással más területeken is a Microsoftnak dolgozó – Carnation a microsite-ot, a bannereket és a keresőkampányt készítette.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés