hirdetés
hirdetés
hirdetés

Microsoft - díj magyar webfejlesztőknek

Magyar kezdeményezésre először adott át díjat a Microsoft az év legjobbnak tartott webfejlesztőjének. A vállalat - amely először a Carnationt díjazta - olyan cégeket kíván elismerni a Web Channel Campaign (WCC) 2007 díjjal, amelyek Microsoft technológiára alapozva érnek el kiemelkedő fejlesztői vagy üzleti sikereket.
hirdetés
Mint azt Csiszár Dénes, a Microsoft Magyarország webstratégiai tanácsadója lapunknak elmondta, a díjat a Microsoft az ő kezdeményezésére adta át a hazai WCC programon belül.
A WCC a webes cégek számára abban nyújt segítséget, hogy a Microsofttal közösen lépjenek piacra, vagy fokozzák piaci jelenlétüket.

Az első díjazott a Carnation lett - az ügynökség a Generali Online tartalommenedzsment rendszerének PHP-alapokról a Microsoft által fejlesztett .NET alapokra való áthelyezéséért és az ügyfélközpontú szolgáltató portál kialakításáért kapta az elismerést.

Csiszár Dénes hozzátette: a hagyományteremtőnek szánt díjjal egyfelől a fejlesztőket szeretnék sarkallni a közös munkára, másfelől pedig a Microsoft „softare plus service” elkötelezettségét kívánják erősíteni, jelezve, hogy a vállalat egyre nyitottabb a közösségi internetes platformok, megoldások felé.

A WCC 2008 győzteseit már várhatóan több kategóriában választja ki a Microsoft szakembereiből álló zsűri.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés