hirdetés
hirdetés
hirdetés

Microsoft - díj magyar webfejlesztőknek

Magyar kezdeményezésre először adott át díjat a Microsoft az év legjobbnak tartott webfejlesztőjének. A vállalat - amely először a Carnationt díjazta - olyan cégeket kíván elismerni a Web Channel Campaign (WCC) 2007 díjjal, amelyek Microsoft technológiára alapozva érnek el kiemelkedő fejlesztői vagy üzleti sikereket.
hirdetés
Mint azt Csiszár Dénes, a Microsoft Magyarország webstratégiai tanácsadója lapunknak elmondta, a díjat a Microsoft az ő kezdeményezésére adta át a hazai WCC programon belül.
A WCC a webes cégek számára abban nyújt segítséget, hogy a Microsofttal közösen lépjenek piacra, vagy fokozzák piaci jelenlétüket.

Az első díjazott a Carnation lett - az ügynökség a Generali Online tartalommenedzsment rendszerének PHP-alapokról a Microsoft által fejlesztett .NET alapokra való áthelyezéséért és az ügyfélközpontú szolgáltató portál kialakításáért kapta az elismerést.

Csiszár Dénes hozzátette: a hagyományteremtőnek szánt díjjal egyfelől a fejlesztőket szeretnék sarkallni a közös munkára, másfelől pedig a Microsoft „softare plus service” elkötelezettségét kívánják erősíteni, jelezve, hogy a vállalat egyre nyitottabb a közösségi internetes platformok, megoldások felé.

A WCC 2008 győzteseit már várhatóan több kategóriában választja ki a Microsoft szakembereiből álló zsűri.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

A lap úgy tudja, a Posta és a Lapker kiszáll, a helyükre a pedig a KESMA vonul be.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Alfonso Cuarón a szerződés értelmében sorozatokat fejleszt az Apple TV+ számára.

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés