hirdetés
hirdetés
hirdetés

Michelle Wilddal és stricikkel indult a Revision filmes cége

A Stricik című kisjátékfilmmel indította be filmes cégét a főleg gerillamarketingre szakosodott Revision.
hirdetés

Szabó Győzőt, Szabó Simont, Végh Pétert és Michelle Wildot is felvonultató hazai gyártású kisjátékfilmmel, a Strickkel indította be a Revision gerillamarketing ügynökség filmes üzletágát, a Movisiont.

A digitális megoldásokra szakosodott, tavaly év elején bemutatkozó D\VISION3 után a cég a jövőben a filmes feladatok kivitelezését is külön márkanév alá sorolt üzletágba szervezte.



A Stricik című filmet Géczy Dávid rendezte, a Revision csapatából Varga Bence kreatívigazgató a film forgatókönyvének kidolgozásában vett részt, Bonyhádi Gábor pedig co-producerként segítette a projektet. A bemutató január 12-én az Aréna Pláza Cinema City mozijában volt. A film egyik érdekessége, hogy a Korda Stúdióban felépített Hellboy 2 díszleteiben forgott.


A kisjátékfilm bekerült a 2010-es 41. Magyar Filmszemle hivatalos versenyprogramjába is. A filmet a Sysplex média készítette a Movision, a Katapult film, a Light Odyssey, a Sounday és a Korda Stúdió közreműködésével.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

A Wieden + Kennedy Oregon államnak készített kampánya a számszerű tényekre épít.

A social distancing alatt is lehetünk szociálisak a márka szerint.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés