hirdetés
hirdetés
hirdetés

Michelle Wilddal és stricikkel indult a Revision filmes cége

A Stricik című kisjátékfilmmel indította be filmes cégét a főleg gerillamarketingre szakosodott Revision.
hirdetés

Szabó Győzőt, Szabó Simont, Végh Pétert és Michelle Wildot is felvonultató hazai gyártású kisjátékfilmmel, a Strickkel indította be a Revision gerillamarketing ügynökség filmes üzletágát, a Movisiont.

A digitális megoldásokra szakosodott, tavaly év elején bemutatkozó D\VISION3 után a cég a jövőben a filmes feladatok kivitelezését is külön márkanév alá sorolt üzletágba szervezte.



A Stricik című filmet Géczy Dávid rendezte, a Revision csapatából Varga Bence kreatívigazgató a film forgatókönyvének kidolgozásában vett részt, Bonyhádi Gábor pedig co-producerként segítette a projektet. A bemutató január 12-én az Aréna Pláza Cinema City mozijában volt. A film egyik érdekessége, hogy a Korda Stúdióban felépített Hellboy 2 díszleteiben forgott.


A kisjátékfilm bekerült a 2010-es 41. Magyar Filmszemle hivatalos versenyprogramjába is. A filmet a Sysplex média készítette a Movision, a Katapult film, a Light Odyssey, a Sounday és a Korda Stúdió közreműködésével.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

27 év után decemberben jön az utolsó szám a magazinból.

A brit áruházlánc a karácsony és fennállása 100. évének alkalmából játszott el a Vissza a jövőbe ötletével.

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Milyen forradalmi lehetőségeket jelentenek az új technológiák? Milyen lesz az életünk 10 vagy 50 év múlva? Ezekre a kérdésekre keressük a választ szeptember 27-én, a MOST Fórumon.(x)

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés