hirdetés
hirdetés
hirdetés

Michelle Wilddal és stricikkel indult a Revision filmes cége

A Stricik című kisjátékfilmmel indította be filmes cégét a főleg gerillamarketingre szakosodott Revision.
hirdetés

Szabó Győzőt, Szabó Simont, Végh Pétert és Michelle Wildot is felvonultató hazai gyártású kisjátékfilmmel, a Strickkel indította be a Revision gerillamarketing ügynökség filmes üzletágát, a Movisiont.

A digitális megoldásokra szakosodott, tavaly év elején bemutatkozó D\VISION3 után a cég a jövőben a filmes feladatok kivitelezését is külön márkanév alá sorolt üzletágba szervezte.



A Stricik című filmet Géczy Dávid rendezte, a Revision csapatából Varga Bence kreatívigazgató a film forgatókönyvének kidolgozásában vett részt, Bonyhádi Gábor pedig co-producerként segítette a projektet. A bemutató január 12-én az Aréna Pláza Cinema City mozijában volt. A film egyik érdekessége, hogy a Korda Stúdióban felépített Hellboy 2 díszleteiben forgott.


A kisjátékfilm bekerült a 2010-es 41. Magyar Filmszemle hivatalos versenyprogramjába is. A filmet a Sysplex média készítette a Movision, a Katapult film, a Light Odyssey, a Sounday és a Korda Stúdió közreműködésével.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés