hirdetés
hirdetés
hirdetés

Michelle Wilddal és stricikkel indult a Revision filmes cége

A Stricik című kisjátékfilmmel indította be filmes cégét a főleg gerillamarketingre szakosodott Revision.
hirdetés

Szabó Győzőt, Szabó Simont, Végh Pétert és Michelle Wildot is felvonultató hazai gyártású kisjátékfilmmel, a Strickkel indította be a Revision gerillamarketing ügynökség filmes üzletágát, a Movisiont.

A digitális megoldásokra szakosodott, tavaly év elején bemutatkozó D\VISION3 után a cég a jövőben a filmes feladatok kivitelezését is külön márkanév alá sorolt üzletágba szervezte.



A Stricik című filmet Géczy Dávid rendezte, a Revision csapatából Varga Bence kreatívigazgató a film forgatókönyvének kidolgozásában vett részt, Bonyhádi Gábor pedig co-producerként segítette a projektet. A bemutató január 12-én az Aréna Pláza Cinema City mozijában volt. A film egyik érdekessége, hogy a Korda Stúdióban felépített Hellboy 2 díszleteiben forgott.


A kisjátékfilm bekerült a 2010-es 41. Magyar Filmszemle hivatalos versenyprogramjába is. A filmet a Sysplex média készítette a Movision, a Katapult film, a Light Odyssey, a Sounday és a Korda Stúdió közreműködésével.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A fókusz a pénzügyek kényelmes intézésére irányul. 

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Az új országimázs kampány már a fiktív karakter szavajárására épít.

A Mito saját kirándulásaira szokott pólókat tervezni, de mivel idén a túra a járvány miatt elmarad, az ügynökség inkább nosztalgiázik.

A cég iskolákba is elviszi a védekezés nélküli szex kockázataira figyelmeztető kampányát.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés