hirdetés
hirdetés
hirdetés

Michelle Wilddal és stricikkel indult a Revision filmes cége

A Stricik című kisjátékfilmmel indította be filmes cégét a főleg gerillamarketingre szakosodott Revision.
hirdetés

Szabó Győzőt, Szabó Simont, Végh Pétert és Michelle Wildot is felvonultató hazai gyártású kisjátékfilmmel, a Strickkel indította be a Revision gerillamarketing ügynökség filmes üzletágát, a Movisiont.

A digitális megoldásokra szakosodott, tavaly év elején bemutatkozó D\VISION3 után a cég a jövőben a filmes feladatok kivitelezését is külön márkanév alá sorolt üzletágba szervezte.



A Stricik című filmet Géczy Dávid rendezte, a Revision csapatából Varga Bence kreatívigazgató a film forgatókönyvének kidolgozásában vett részt, Bonyhádi Gábor pedig co-producerként segítette a projektet. A bemutató január 12-én az Aréna Pláza Cinema City mozijában volt. A film egyik érdekessége, hogy a Korda Stúdióban felépített Hellboy 2 díszleteiben forgott.


A kisjátékfilm bekerült a 2010-es 41. Magyar Filmszemle hivatalos versenyprogramjába is. A filmet a Sysplex média készítette a Movision, a Katapult film, a Light Odyssey, a Sounday és a Korda Stúdió közreműködésével.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés