hirdetés
hirdetés
hirdetés

Miamiból küldték az 1 nap 10 képet

1 nap 10 kép című sorozatunkhoz ezúttal Miamiból kaptunk képeket: Papp Zsolt, a CMW kreatívügynökség szenior dizájnere meséli el a keddi napját. 

hirdetés

A háromnapos hétvégét követően kedden indul nálunk a hét (hétfőn Memorial Day volt). A Government Center megállónal már kezdek én is ébredezni.

 

Borongósan indul a nap, de az irodaházunkon lévő házszámok rutinosan a fák mögé bújnak, tudják, hogy borúra derű következik.

 

Tárgyaló es nappali. Vagy a díjaktól, vagy az asztalon lévő folyamatban lévő munkáktól nem férünk. Szerintem igen.

 

Mintha megállt volna az idő. Minden változatlan az asztalomon a pénteki happyend óta

 

A város másik felére indulunk. Második meeting két ingatlanberuházás kreatívmunkáival kapcsolatban. Autópályán megyünk, mert így gyorsabb és egyszerűbb.

 

Utolsó összekacsintások. Chris hozza a táblákat, neki a leghosszabb a karja. Phillip mosolya a régi, ahogyan a Bad Boys első részében már láthattuk tőle. Sissy igyekszik a tesztoszteron szintet felborítani.

 

A megbeszélés jól sikerült. Elégedetten nézünk a jövőbe(le).

 

Éppen egy új minikatalógus prototípusával birkózom. 12 darabból állítottam össze. Az interaktiv pdf-be nem kell ennyi ragasztó.

 

Lizette és Danna. Mindent látok, kár, hogy semmit sem hallok.

 

A mai nap is remek izgalmakkal fog zárulni, 90 perc múlva kezdődik a Miami Heat soron következő mérkőzése. Let's go Home, Let's go Miami Heat!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés