hirdetés
hirdetés
hirdetés

Miamiból küldték az 1 nap 10 képet

1 nap 10 kép című sorozatunkhoz ezúttal Miamiból kaptunk képeket: Papp Zsolt, a CMW kreatívügynökség szenior dizájnere meséli el a keddi napját. 

hirdetés

A háromnapos hétvégét követően kedden indul nálunk a hét (hétfőn Memorial Day volt). A Government Center megállónal már kezdek én is ébredezni.

 

Borongósan indul a nap, de az irodaházunkon lévő házszámok rutinosan a fák mögé bújnak, tudják, hogy borúra derű következik.

 

Tárgyaló es nappali. Vagy a díjaktól, vagy az asztalon lévő folyamatban lévő munkáktól nem férünk. Szerintem igen.

 

Mintha megállt volna az idő. Minden változatlan az asztalomon a pénteki happyend óta

 

A város másik felére indulunk. Második meeting két ingatlanberuházás kreatívmunkáival kapcsolatban. Autópályán megyünk, mert így gyorsabb és egyszerűbb.

 

Utolsó összekacsintások. Chris hozza a táblákat, neki a leghosszabb a karja. Phillip mosolya a régi, ahogyan a Bad Boys első részében már láthattuk tőle. Sissy igyekszik a tesztoszteron szintet felborítani.

 

A megbeszélés jól sikerült. Elégedetten nézünk a jövőbe(le).

 

Éppen egy új minikatalógus prototípusával birkózom. 12 darabból állítottam össze. Az interaktiv pdf-be nem kell ennyi ragasztó.

 

Lizette és Danna. Mindent látok, kár, hogy semmit sem hallok.

 

A mai nap is remek izgalmakkal fog zárulni, 90 perc múlva kezdődik a Miami Heat soron következő mérkőzése. Let's go Home, Let's go Miami Heat!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés