hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mi történik, ha ledobsz egy Nike-logót a világ másik végén?

Mitől jó egy logó? Csavargyár vagy kosárlabdacsapat? Miért rossz az a logó, amit egyébként tök sokan, például szakemberek is szeretnek?

hirdetés

Két jónevű magyar grafikus a vendég Tőrös Balázs (Fastbridge interakítv divízióvezető és NBA-szakértő, -kommentátor) Bazska nevű YouTube-csatornáján futó, Na itt a kert című műsorának legfrissebb adásában.

Az egyik Németh Gyula, aki nagyrészt sportillusztrátori munkássága miatt ismert, a másik Kenczler Márton, aki pedig leginkább filmplakátjai miatt, de emellett a HPS kreatívigazgatója is. Az NBA-logókról beszélnek, és azzal kapcsolatban érintenek több érdekes kérdést. Egy elég szerencsétlen "bantunégerezés" is elhangzik benne Tőrös részéről, de ettől függetlenül is tanulságos, és biztos sokakat vitára ösztönző műsor. Itt van lent.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés