hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mi történik, ha ledobsz egy Nike-logót a világ másik végén?

Mitől jó egy logó? Csavargyár vagy kosárlabdacsapat? Miért rossz az a logó, amit egyébként tök sokan, például szakemberek is szeretnek?

hirdetés

Két jónevű magyar grafikus a vendég Tőrös Balázs (Fastbridge interakítv divízióvezető és NBA-szakértő, -kommentátor) Bazska nevű YouTube-csatornáján futó, Na itt a kert című műsorának legfrissebb adásában.

Az egyik Németh Gyula, aki nagyrészt sportillusztrátori munkássága miatt ismert, a másik Kenczler Márton, aki pedig leginkább filmplakátjai miatt, de emellett a HPS kreatívigazgatója is. Az NBA-logókról beszélnek, és azzal kapcsolatban érintenek több érdekes kérdést. Egy elég szerencsétlen "bantunégerezés" is elhangzik benne Tőrös részéről, de ettől függetlenül is tanulságos, és biztos sokakat vitára ösztönző műsor. Itt van lent.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Február 22-től semmilyen, egészséggel kapcsolatos állítás nem tehető a csomagoláson és a reklámban.

Mennek a gengszterek, helyettük kétségbeesett vásárlókon segítenek az eladók.

Február 15-én írták alá a szerződést.

A szervezők június 7-ig várják a jelentkezéseket.

Az igen jó fizikummal rendelkező énekes a táplálékkiegészítő-cég nagykövete lett.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés