hirdetés

Mi lesz a HAB Ad sorsa, miután elvesztették az Aldit?

Horváth Attila „Füge” reklámszakemberrel beszélgettünk az ügynökség jövőjéről és a nyugat-európai terjeszkedésről.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)

Az egyik kedvelt pisilősarkot például apró  játszótérré alakították.

A Mito ingyenes szövegírókurzusa a teljes ismeretlenségből a hazai piac egyik legfonosabb reklámos képzésévé vált.

A sales house értékesíti az Artportal.hu display hirdetéseit.

Eperjesi Rita art directorsága előtt megjárta Berlint, majd dolgozott galériában és bolhapiacon is. Legutóbb szövegíró párjával Cannes-ba utazhattak.

Rendesen megdolgoztatták a kisípolásért felelős munkatársakat.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!