hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mi köze egy programozóiskolának a civil szervezetekhez, oknyomozáshoz?

A digitális munkaerőhiány javítását és a társadalmi tudatosságot ötvözné a Holy Bytes vállalkozás.

hirdetés

"A fővárosban indul programozói tanfolyamokat működtető vállalkozás, a Holy Bytes, ahol a diákok a befizetett tandíj 2%-át felajánlhatják egy civil szervezetnek vagy tényfeltáró újságnak. A suli emellett ingyenes képzést nyújtana a civil szevezeteknek és oknyomozó újságoknak" - így foglalja össze a működésének lényegét a Holy Bytes nevű projekt, amely ezáltal nem csupán a programozóképző iparba kíván beszállni, hanem az "élhetőbb Magyarországért dolgozna", ahogy fogalmaz, illetve a demokráciáért való összefogást szorgalmazza. 

A Holy Bytes ugyanakkor meg is határozza azt az öt szervezetet, amely számára a diákok felajánlhatják a 2 százalékot. Egyrészt, hogy ne aprózódjon el túlzottan a támogatás, másrészt ezekkel a szervezetekkel együttműködést is indít: ingyenes programozóképzést kínál nekik. Az öt szervezet: Átlátszó, Direkt36, BAGázs Közhasznú Szervezet, Magyar Helsinki Bizottság, TASZ. "Amennyiben az iskola a kezdeti nehézségeket jól veszi, érdemben még inkább támogatnák a szervezeteket és szeretnék 5%-ig feltolni a részesedésüket" - írják. A civil szervezetek és oknyomozó újságok ingyenes oktatását először az általuk támogatott szervezeteknek biztosítanák tehát, de a hosszútávú céloknak megfelelően várják azok jelentkezését, akik támogatnák a sikeres ingyenes képzéseket bármelyik alapítvány számára.

A honlapon lehet tovább ismerkedni a projekttel. A grafikákat és a kreatívokat Kaszás Balázs, a Mome tervezőgrafika hallgatója készítette.

A Holy Bytes szlogenjei:

  • Have a byte from you talent
  • Have a byte from your intelligence
  • Have a byte from your brain

Illetve a #zrínyikacivilekért és a #supportcivil hashtageket is használják.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Netflix, ahogy korábban a Golden Globe-on is, messze elmaradt a Watchmennel és Utódlással vezető HBO mögött.

A rendezvény- és a digitális ügynökség egy ernyő alatt, holding formában folytatja közösen RaconteurXtrm néven.

Az ÖRT kísérleti jelleggel egy 13 éves gyerek profiljával vizsgálta a gyerekeknek megjelenő reklámokat.

Indulhat a pitchelés ezerrel a hazai zenekarok és kiadók részéről.

A Wild Turkey új bourbonjének készült, ő a főszereplő is.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés