hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mi köze egy programozóiskolának a civil szervezetekhez, oknyomozáshoz?

A digitális munkaerőhiány javítását és a társadalmi tudatosságot ötvözné a Holy Bytes vállalkozás.

hirdetés

"A fővárosban indul programozói tanfolyamokat működtető vállalkozás, a Holy Bytes, ahol a diákok a befizetett tandíj 2%-át felajánlhatják egy civil szervezetnek vagy tényfeltáró újságnak. A suli emellett ingyenes képzést nyújtana a civil szevezeteknek és oknyomozó újságoknak" - így foglalja össze a működésének lényegét a Holy Bytes nevű projekt, amely ezáltal nem csupán a programozóképző iparba kíván beszállni, hanem az "élhetőbb Magyarországért dolgozna", ahogy fogalmaz, illetve a demokráciáért való összefogást szorgalmazza. 

A Holy Bytes ugyanakkor meg is határozza azt az öt szervezetet, amely számára a diákok felajánlhatják a 2 százalékot. Egyrészt, hogy ne aprózódjon el túlzottan a támogatás, másrészt ezekkel a szervezetekkel együttműködést is indít: ingyenes programozóképzést kínál nekik. Az öt szervezet: Átlátszó, Direkt36, BAGázs Közhasznú Szervezet, Magyar Helsinki Bizottság, TASZ. "Amennyiben az iskola a kezdeti nehézségeket jól veszi, érdemben még inkább támogatnák a szervezeteket és szeretnék 5%-ig feltolni a részesedésüket" - írják. A civil szervezetek és oknyomozó újságok ingyenes oktatását először az általuk támogatott szervezeteknek biztosítanák tehát, de a hosszútávú céloknak megfelelően várják azok jelentkezését, akik támogatnák a sikeres ingyenes képzéseket bármelyik alapítvány számára.

A honlapon lehet tovább ismerkedni a projekttel. A grafikákat és a kreatívokat Kaszás Balázs, a Mome tervezőgrafika hallgatója készítette.

A Holy Bytes szlogenjei:

  • Have a byte from you talent
  • Have a byte from your intelligence
  • Have a byte from your brain

Illetve a #zrínyikacivilekért és a #supportcivil hashtageket is használják.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés