hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mi köze egy programozóiskolának a civil szervezetekhez, oknyomozáshoz?

A digitális munkaerőhiány javítását és a társadalmi tudatosságot ötvözné a Holy Bytes vállalkozás.

hirdetés

"A fővárosban indul programozói tanfolyamokat működtető vállalkozás, a Holy Bytes, ahol a diákok a befizetett tandíj 2%-át felajánlhatják egy civil szervezetnek vagy tényfeltáró újságnak. A suli emellett ingyenes képzést nyújtana a civil szevezeteknek és oknyomozó újságoknak" - így foglalja össze a működésének lényegét a Holy Bytes nevű projekt, amely ezáltal nem csupán a programozóképző iparba kíván beszállni, hanem az "élhetőbb Magyarországért dolgozna", ahogy fogalmaz, illetve a demokráciáért való összefogást szorgalmazza. 

A Holy Bytes ugyanakkor meg is határozza azt az öt szervezetet, amely számára a diákok felajánlhatják a 2 százalékot. Egyrészt, hogy ne aprózódjon el túlzottan a támogatás, másrészt ezekkel a szervezetekkel együttműködést is indít: ingyenes programozóképzést kínál nekik. Az öt szervezet: Átlátszó, Direkt36, BAGázs Közhasznú Szervezet, Magyar Helsinki Bizottság, TASZ. "Amennyiben az iskola a kezdeti nehézségeket jól veszi, érdemben még inkább támogatnák a szervezeteket és szeretnék 5%-ig feltolni a részesedésüket" - írják. A civil szervezetek és oknyomozó újságok ingyenes oktatását először az általuk támogatott szervezeteknek biztosítanák tehát, de a hosszútávú céloknak megfelelően várják azok jelentkezését, akik támogatnák a sikeres ingyenes képzéseket bármelyik alapítvány számára.

A honlapon lehet tovább ismerkedni a projekttel. A grafikákat és a kreatívokat Kaszás Balázs, a Mome tervezőgrafika hallgatója készítette.

A Holy Bytes szlogenjei:

  • Have a byte from you talent
  • Have a byte from your intelligence
  • Have a byte from your brain

Illetve a #zrínyikacivilekért és a #supportcivil hashtageket is használják.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Gazdasági Versenyhivatal döntése értelmében a közép-európai régió egyik legnagyobb online kereskedője jöhet létre.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

A felálló önkormányzatok médiára szánt költségvetése adná a fő forrást.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés