hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mi köze egy programozóiskolának a civil szervezetekhez, oknyomozáshoz?

A digitális munkaerőhiány javítását és a társadalmi tudatosságot ötvözné a Holy Bytes vállalkozás.

hirdetés

"A fővárosban indul programozói tanfolyamokat működtető vállalkozás, a Holy Bytes, ahol a diákok a befizetett tandíj 2%-át felajánlhatják egy civil szervezetnek vagy tényfeltáró újságnak. A suli emellett ingyenes képzést nyújtana a civil szevezeteknek és oknyomozó újságoknak" - így foglalja össze a működésének lényegét a Holy Bytes nevű projekt, amely ezáltal nem csupán a programozóképző iparba kíván beszállni, hanem az "élhetőbb Magyarországért dolgozna", ahogy fogalmaz, illetve a demokráciáért való összefogást szorgalmazza. 

A Holy Bytes ugyanakkor meg is határozza azt az öt szervezetet, amely számára a diákok felajánlhatják a 2 százalékot. Egyrészt, hogy ne aprózódjon el túlzottan a támogatás, másrészt ezekkel a szervezetekkel együttműködést is indít: ingyenes programozóképzést kínál nekik. Az öt szervezet: Átlátszó, Direkt36, BAGázs Közhasznú Szervezet, Magyar Helsinki Bizottság, TASZ. "Amennyiben az iskola a kezdeti nehézségeket jól veszi, érdemben még inkább támogatnák a szervezeteket és szeretnék 5%-ig feltolni a részesedésüket" - írják. A civil szervezetek és oknyomozó újságok ingyenes oktatását először az általuk támogatott szervezeteknek biztosítanák tehát, de a hosszútávú céloknak megfelelően várják azok jelentkezését, akik támogatnák a sikeres ingyenes képzéseket bármelyik alapítvány számára.

A honlapon lehet tovább ismerkedni a projekttel. A grafikákat és a kreatívokat Kaszás Balázs, a Mome tervezőgrafika hallgatója készítette.

A Holy Bytes szlogenjei:

  • Have a byte from you talent
  • Have a byte from your intelligence
  • Have a byte from your brain

Illetve a #zrínyikacivilekért és a #supportcivil hashtageket is használják.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés