hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mi köze egy programozóiskolának a civil szervezetekhez, oknyomozáshoz?

A digitális munkaerőhiány javítását és a társadalmi tudatosságot ötvözné a Holy Bytes vállalkozás.

hirdetés

"A fővárosban indul programozói tanfolyamokat működtető vállalkozás, a Holy Bytes, ahol a diákok a befizetett tandíj 2%-át felajánlhatják egy civil szervezetnek vagy tényfeltáró újságnak. A suli emellett ingyenes képzést nyújtana a civil szevezeteknek és oknyomozó újságoknak" - így foglalja össze a működésének lényegét a Holy Bytes nevű projekt, amely ezáltal nem csupán a programozóképző iparba kíván beszállni, hanem az "élhetőbb Magyarországért dolgozna", ahogy fogalmaz, illetve a demokráciáért való összefogást szorgalmazza. 

A Holy Bytes ugyanakkor meg is határozza azt az öt szervezetet, amely számára a diákok felajánlhatják a 2 százalékot. Egyrészt, hogy ne aprózódjon el túlzottan a támogatás, másrészt ezekkel a szervezetekkel együttműködést is indít: ingyenes programozóképzést kínál nekik. Az öt szervezet: Átlátszó, Direkt36, BAGázs Közhasznú Szervezet, Magyar Helsinki Bizottság, TASZ. "Amennyiben az iskola a kezdeti nehézségeket jól veszi, érdemben még inkább támogatnák a szervezeteket és szeretnék 5%-ig feltolni a részesedésüket" - írják. A civil szervezetek és oknyomozó újságok ingyenes oktatását először az általuk támogatott szervezeteknek biztosítanák tehát, de a hosszútávú céloknak megfelelően várják azok jelentkezését, akik támogatnák a sikeres ingyenes képzéseket bármelyik alapítvány számára.

A honlapon lehet tovább ismerkedni a projekttel. A grafikákat és a kreatívokat Kaszás Balázs, a Mome tervezőgrafika hallgatója készítette.

A Holy Bytes szlogenjei:

  • Have a byte from you talent
  • Have a byte from your intelligence
  • Have a byte from your brain

Illetve a #zrínyikacivilekért és a #supportcivil hashtageket is használják.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés