hirdetés

Mi a szabad médiáért és reklámiparért is szavazunk vasárnap

A vasárnapi választásokra készülve összeszedtük, mit adott a magyar média- és reklámiparnak a NER – pontosabban mi mindent vett el tőle. Például a levegőt.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Hogy kerül a Pölöskei szörp csomagolására a Nők Lapja logója, és miért fontos, hogy a csoport újságíróiban rejlő influenszer-potenciált is kiaknázzák? 

André Aciman sikerkönyve folytatását mutatja be Budapesten

A V-Tel elsősorban a feltöltőkártyás felhasználókra céloz. 

A szokásos, instakész tájképek, és széles mosolyok helyett kínos helyzetek uralják a légitársaság reklámját.

Idén már másodjára keresik a legjobb ételeket a Hungarian Street Food Awards-on.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!