hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mi a magyar termék?

Megtudhatják, mi számít majd magyar terméknek az új rendelet szerint azok, akik résztvesznek a csütörtöki Magyar Termék Reggelin, amit a Vidékfejlesztési Minisztérium államtitkárának részvételével a Kreatív társlapja, az Élelmiszer Szaklap rendez.

hirdetés

A csütörtöki Magyar Termék Reggeli rendezvény keretében Dr. Kardeván Endre, a Vidékfejlesztési Minisztérium államtitkára ismerteti a minisztérium állásfoglalását a magyar termékekkel kapcsolatos rendelet tervezetről, ezután az érdeklődők meghallgathatják az érdekvédelmi szervezeteknek a tervezettel kapcsolatos állásfoglalásait. Kerekasztal-beszélgetés keretében közös diskurzusra nyílik lehetőség többek között a Vidékfejlesztési Minisztérium több munkatársával, az ÉFOSZ (Élelmiszerfeldolgozók Országos Szövetsége) ügyvezetőjével, és a Sió-Eckes, az Unilever, a Co-op és a CORA vezetőivel.

A beszélgetés több témát érint, amely után a szervezők szerint remélhetőleg kirajzolódik, hogy milyen termékek viselhetik a jövőben a magyar jelzőt, mitől tekinthetünk majd teljes mértékben magyarnak egy terméket, hogyan lehet kiérdemelni a kiváló, az extra és a prémium megjelölést, mi a kézműves és hagyományos élelmiszerek közötti különbség, valamint hogyan fog alakulni a magyar eredetet jelölő védjegyek sorsa a jövőben.

A kérdés az FMCG-szektornak többek között azért is égető, mert épp a napokban indított eljárást a Gazdasági Versenyhivatal négy nagy élelmiszerlánc ellen is azzal a gyanúval, hogy hirdetéseikben jogtalanul, a fogyasztók megtévesztésére alkalmas módon használták a magyar termék kifejezést.

Időpont: 2011. március 31.  9.30
Helyszín: Budapest, Hemingway Étterem, Kosztolányi Dezső tér 2. (Feneketlen tónál)
A jelentkezési lap itt letölthető.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés