hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mi a kapcsolat a világbajnokság és a családon belüli erőszak között?

Egy brit kampány, illetve kutatás hívja fel rá a figyelmet a világbajnokság kezdete óta. Most aktuálissá vált.

hirdetés

Több hetes a kampány, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy Anglia veresége esetén 38 százalékkal nő a családon belüli erőszak. Most, Anglia világbajnoki kiesésével ez aktuálissá vált ismét, ha már múltkor nem írtuk meg.

A londoni J. Walter Thomspon ügynökség készítette a kampányt a National Centre for Domestic Violence nevű brit szervezetnek, lent látható a hozzá készült kép, rajta a "ha Angliát megverik, őt is" szöveg, illetve a kutatási adat, amely szerint eleve 26 százalékkal nő a nők által elszenvedett családon belüli erőszak, ha az angol válogatottnak világbajnoki meccse van, ám ha a csapat veszít is, akkor ez a szám 38 százalékra nő. Továbbá, a meccs másnapján, függetlenül a csapat eredményétől, 11 százalékos a növekedés.

A The Not So Beautiful Game néven futó kampányban nem csak a fent látható angol zászló, hanem a svájci és a japán is szerepel. Online, printlapokban, illetve szabadtéri plakátokon látható Angliában.

Anglia július 11-én kikapott a horvát válogatottól a világbajnoki elődöntőben.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés