hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mi a kapcsolat a világbajnokság és a családon belüli erőszak között?

Egy brit kampány, illetve kutatás hívja fel rá a figyelmet a világbajnokság kezdete óta. Most aktuálissá vált.

hirdetés

Több hetes a kampány, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy Anglia veresége esetén 38 százalékkal nő a családon belüli erőszak. Most, Anglia világbajnoki kiesésével ez aktuálissá vált ismét, ha már múltkor nem írtuk meg.

A londoni J. Walter Thomspon ügynökség készítette a kampányt a National Centre for Domestic Violence nevű brit szervezetnek, lent látható a hozzá készült kép, rajta a "ha Angliát megverik, őt is" szöveg, illetve a kutatási adat, amely szerint eleve 26 százalékkal nő a nők által elszenvedett családon belüli erőszak, ha az angol válogatottnak világbajnoki meccse van, ám ha a csapat veszít is, akkor ez a szám 38 százalékra nő. Továbbá, a meccs másnapján, függetlenül a csapat eredményétől, 11 százalékos a növekedés.

A The Not So Beautiful Game néven futó kampányban nem csak a fent látható angol zászló, hanem a svájci és a japán is szerepel. Online, printlapokban, illetve szabadtéri plakátokon látható Angliában.

Anglia július 11-én kikapott a horvát válogatottól a világbajnoki elődöntőben.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés