hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mi a kapcsolat a világbajnokság és a családon belüli erőszak között?

Egy brit kampány, illetve kutatás hívja fel rá a figyelmet a világbajnokság kezdete óta. Most aktuálissá vált.

hirdetés

Több hetes a kampány, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy Anglia veresége esetén 38 százalékkal nő a családon belüli erőszak. Most, Anglia világbajnoki kiesésével ez aktuálissá vált ismét, ha már múltkor nem írtuk meg.

A londoni J. Walter Thomspon ügynökség készítette a kampányt a National Centre for Domestic Violence nevű brit szervezetnek, lent látható a hozzá készült kép, rajta a "ha Angliát megverik, őt is" szöveg, illetve a kutatási adat, amely szerint eleve 26 százalékkal nő a nők által elszenvedett családon belüli erőszak, ha az angol válogatottnak világbajnoki meccse van, ám ha a csapat veszít is, akkor ez a szám 38 százalékra nő. Továbbá, a meccs másnapján, függetlenül a csapat eredményétől, 11 százalékos a növekedés.

A The Not So Beautiful Game néven futó kampányban nem csak a fent látható angol zászló, hanem a svájci és a japán is szerepel. Online, printlapokban, illetve szabadtéri plakátokon látható Angliában.

Anglia július 11-én kikapott a horvát válogatottól a világbajnoki elődöntőben.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés