hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mi a kapcsolat a világbajnokság és a családon belüli erőszak között?

Egy brit kampány, illetve kutatás hívja fel rá a figyelmet a világbajnokság kezdete óta. Most aktuálissá vált.

hirdetés

Több hetes a kampány, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy Anglia veresége esetén 38 százalékkal nő a családon belüli erőszak. Most, Anglia világbajnoki kiesésével ez aktuálissá vált ismét, ha már múltkor nem írtuk meg.

A londoni J. Walter Thomspon ügynökség készítette a kampányt a National Centre for Domestic Violence nevű brit szervezetnek, lent látható a hozzá készült kép, rajta a "ha Angliát megverik, őt is" szöveg, illetve a kutatási adat, amely szerint eleve 26 százalékkal nő a nők által elszenvedett családon belüli erőszak, ha az angol válogatottnak világbajnoki meccse van, ám ha a csapat veszít is, akkor ez a szám 38 százalékra nő. Továbbá, a meccs másnapján, függetlenül a csapat eredményétől, 11 százalékos a növekedés.

A The Not So Beautiful Game néven futó kampányban nem csak a fent látható angol zászló, hanem a svájci és a japán is szerepel. Online, printlapokban, illetve szabadtéri plakátokon látható Angliában.

Anglia július 11-én kikapott a horvát válogatottól a világbajnoki elődöntőben.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés