hirdetés
hirdetés
hirdetés

Metro - idén is ringbe szállhatnak a hirdetői

A Metro magyarországi kiadója idén is részt vesz a nemzetközi kiadó Metro Global Print Awards (MPGA) kreatív hirdetési versenyén: a nevezett 62 reklám közül kettő jut majd a nemzetközi döntőbe.
hirdetés

A Metro International 21 országban működő hálózata 2006-ban ismét megrendezi globális kreatív hirdetési versenyét. A kreatív megmérettetésen idén 62 hirdetés vesz részt, amelyek 2005 és 2006 májusa között jelentek meg a Metro magyarországi kiadásában.

A verseny magyarországi zsűrizéséét június 1-jén tartják: egy hét fős szakmai zsűri válogatja ki a tíz legkreatívabb hirdetést, amelyek közül később a Metro olvasói szavazhatják meg azt a kettőt, amely a nemzetközi versenyen indulhat.
Idén Havasi Raymond, a Havasi Budapest ügyvezetője, Fabricius Gábor, a Republic of Art kreatívigazgatója, Simon Zoltán, a Café Creative kreatívigazgatója, Márkus Krisztina, a McCann Erickson médiaigazgatója, Róna Márta, az OMD médiaigazgatója, Megyer Örs, az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) képviselője, illetve Hivatal Péter, a Metro hírújság vezérigazgatója értékeli a reklámokat.

A nemzetközi verseny díjkiosztója szeptember 6-án Stockholmban lesz. A győztes hirdetés „A világ legkreatívabb, Metróban megjelent hirdetése” címen túl ismét nemzetközi hirdetési felületekhez jut. Az első helyezett 1/1 színes oldalas hirdetési felületet kap abban a 21 országban, ahol a Metro megjelenik, összesen 380 ezer euró értékben. A második helyezett hatszor, a harmadik pedig négyszer 1/1 oldalon ingyenesen hirdethet saját országában. A magyar döntő első két helyezettjét a magyar kiadásban megjelenő 1/1-es hirdetési felülettel, gratuláló hirdetéssel, az MGPA microsite-ján való kiemeléssel, valamint a hirdetésben szereplő márka képviselőinek járó, két fős Európába szóló Malév repülőjeggyel jutalmazzák. Az olvasók június 7-től szavazhatnak.

Az elmúlt évben a magyar hirdetések közül a Lipton termékmintás hirdetése és a HP palásthirdetése vett részt a svédországi döntőn, ahol - a szakmai zsűri ítélete szerint - a Dove (Unilever) Svédországban futott, „Valódi szépség” kampányának egyik kreatívja nyerte a Grand Prix-t.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Az Instagram nagyot megy, miközben a nagy márkák összefognak Zuckerberg közösségimédia-óriása ellen. 

A június 29-i Design Világnap, mint oly sok minden más, szintén online valósult meg. Itthon az alkalomból három minivideó mutatja be, hogy a design mennyire beleivódott a hétköznapjainkba. 

Július 1-től új kiadó gondozásában jelennek meg a magazin lapszámai.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés