hirdetés
hirdetés
hirdetés

Metro - idén is ringbe szállhatnak a hirdetői

A Metro magyarországi kiadója idén is részt vesz a nemzetközi kiadó Metro Global Print Awards (MPGA) kreatív hirdetési versenyén: a nevezett 62 reklám közül kettő jut majd a nemzetközi döntőbe.
hirdetés

A Metro International 21 országban működő hálózata 2006-ban ismét megrendezi globális kreatív hirdetési versenyét. A kreatív megmérettetésen idén 62 hirdetés vesz részt, amelyek 2005 és 2006 májusa között jelentek meg a Metro magyarországi kiadásában.

A verseny magyarországi zsűrizéséét június 1-jén tartják: egy hét fős szakmai zsűri válogatja ki a tíz legkreatívabb hirdetést, amelyek közül később a Metro olvasói szavazhatják meg azt a kettőt, amely a nemzetközi versenyen indulhat.
Idén Havasi Raymond, a Havasi Budapest ügyvezetője, Fabricius Gábor, a Republic of Art kreatívigazgatója, Simon Zoltán, a Café Creative kreatívigazgatója, Márkus Krisztina, a McCann Erickson médiaigazgatója, Róna Márta, az OMD médiaigazgatója, Megyer Örs, az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) képviselője, illetve Hivatal Péter, a Metro hírújság vezérigazgatója értékeli a reklámokat.

A nemzetközi verseny díjkiosztója szeptember 6-án Stockholmban lesz. A győztes hirdetés „A világ legkreatívabb, Metróban megjelent hirdetése” címen túl ismét nemzetközi hirdetési felületekhez jut. Az első helyezett 1/1 színes oldalas hirdetési felületet kap abban a 21 országban, ahol a Metro megjelenik, összesen 380 ezer euró értékben. A második helyezett hatszor, a harmadik pedig négyszer 1/1 oldalon ingyenesen hirdethet saját országában. A magyar döntő első két helyezettjét a magyar kiadásban megjelenő 1/1-es hirdetési felülettel, gratuláló hirdetéssel, az MGPA microsite-ján való kiemeléssel, valamint a hirdetésben szereplő márka képviselőinek járó, két fős Európába szóló Malév repülőjeggyel jutalmazzák. Az olvasók június 7-től szavazhatnak.

Az elmúlt évben a magyar hirdetések közül a Lipton termékmintás hirdetése és a HP palásthirdetése vett részt a svédországi döntőn, ahol - a szakmai zsűri ítélete szerint - a Dove (Unilever) Svédországban futott, „Valódi szépség” kampányának egyik kreatívja nyerte a Grand Prix-t.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés