hirdetés
hirdetés
hirdetés

Metro - idén is ringbe szállhatnak a hirdetői

A Metro magyarországi kiadója idén is részt vesz a nemzetközi kiadó Metro Global Print Awards (MPGA) kreatív hirdetési versenyén: a nevezett 62 reklám közül kettő jut majd a nemzetközi döntőbe.
hirdetés

A Metro International 21 országban működő hálózata 2006-ban ismét megrendezi globális kreatív hirdetési versenyét. A kreatív megmérettetésen idén 62 hirdetés vesz részt, amelyek 2005 és 2006 májusa között jelentek meg a Metro magyarországi kiadásában.

A verseny magyarországi zsűrizéséét június 1-jén tartják: egy hét fős szakmai zsűri válogatja ki a tíz legkreatívabb hirdetést, amelyek közül később a Metro olvasói szavazhatják meg azt a kettőt, amely a nemzetközi versenyen indulhat.
Idén Havasi Raymond, a Havasi Budapest ügyvezetője, Fabricius Gábor, a Republic of Art kreatívigazgatója, Simon Zoltán, a Café Creative kreatívigazgatója, Márkus Krisztina, a McCann Erickson médiaigazgatója, Róna Márta, az OMD médiaigazgatója, Megyer Örs, az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) képviselője, illetve Hivatal Péter, a Metro hírújság vezérigazgatója értékeli a reklámokat.

A nemzetközi verseny díjkiosztója szeptember 6-án Stockholmban lesz. A győztes hirdetés „A világ legkreatívabb, Metróban megjelent hirdetése” címen túl ismét nemzetközi hirdetési felületekhez jut. Az első helyezett 1/1 színes oldalas hirdetési felületet kap abban a 21 országban, ahol a Metro megjelenik, összesen 380 ezer euró értékben. A második helyezett hatszor, a harmadik pedig négyszer 1/1 oldalon ingyenesen hirdethet saját országában. A magyar döntő első két helyezettjét a magyar kiadásban megjelenő 1/1-es hirdetési felülettel, gratuláló hirdetéssel, az MGPA microsite-ján való kiemeléssel, valamint a hirdetésben szereplő márka képviselőinek járó, két fős Európába szóló Malév repülőjeggyel jutalmazzák. Az olvasók június 7-től szavazhatnak.

Az elmúlt évben a magyar hirdetések közül a Lipton termékmintás hirdetése és a HP palásthirdetése vett részt a svédországi döntőn, ahol - a szakmai zsűri ítélete szerint - a Dove (Unilever) Svédországban futott, „Valódi szépség” kampányának egyik kreatívja nyerte a Grand Prix-t.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mitte új ügyfelei közt megtalálható a régió egyik legnagyobb aukciósháza, felsőoktatási intézmény, illetve független ingatlantanácsadó cég is. 

A cél a kártyadigitalizációk és a tranzakciók ösztönzése mellett az OTP Bank innovatív arculatának építése volt.

2,3 milliárd forintos veszteséggel zárta 2018-at a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap.

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés