hirdetés
hirdetés
hirdetés

Metro - a Lipton hirdetése a legkedveltebb

A Lipton termékmintás hirdetése nyerte meg a Metro ingyenes napilap nemzetközi kreatívversenyének magyar fordulóját.
hirdetés
A magyar olvasók 27 százaléka a Lipton termékmintás hirdetését találta a legjobbnak a Metro Global Print Awards magyarországi fordulóján, amit a Metro International hirdetett meg az újságban 2004. év eleje és 2005 áprilisa között megjelent hirdetéseknek. A hirdetés kreatívanyagát a Luxor Grafika készítette, a médiatervezést és -vásárlást az Initiative Media intézte. A Lipton a levélben és az interneten leadott 3300 szavazat alapján nyerte el a magyar kiadás első díját, a verseny második helyezettje pedig a Hewlett Packard palásthirdetése lett. A magyarországi versenyben 59 hirdetés vett részt, a Lipton és a HP mellett a Pannon GSM, az InterCom, a Renault, az Opel, a Canon, a Peugeot, a McDonald’s és a Saturn hirdetései versenyeztek a magyar elsőségért.

A Lipton és a HP részt vesz júliusban a globális megmérettetésen Stockholmban, ahol a győztes a világ legkreatívabb, Metro hírújságban megjelent hirdetés címet nyerheti el. A Metro a svéd fővárosban hirdeti ki a kontinenseken átívelő kreatív hirdetési verseny abszolút győztesét a stockholmi kiadás tízéves évfordulója alkalmából rendezett ünnepségen. A nemzetközi nyertes a fődíjjal együtt 17 országra kiterjedő egész oldalas reklám-megjelenési lehetőséget is kap 34 ezer euró értékben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Zala megyei város mostantól letisztult logóval és kaleidoszkópos dizájnnal nyomul.

Hová kerül idén az Év GastroDesign étterme díj, és melyik hazai szálláshely kapja az Év HotelDesign elismerést?

A Mito túl akart lépni a klasszikus kommunikációs eszközökön. 

Az elmúlt két évtized alapvető változásai miatt volt szükség a frissítésre.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Július 11-én este tartjuk az online videós tartalmak versenyének díjátadóját. A belépés mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz között.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

hirdetés
hirdetés