hirdetés
hirdetés
hirdetés

Metro - a Lipton hirdetése a legkedveltebb

A Lipton termékmintás hirdetése nyerte meg a Metro ingyenes napilap nemzetközi kreatívversenyének magyar fordulóját.
hirdetés
A magyar olvasók 27 százaléka a Lipton termékmintás hirdetését találta a legjobbnak a Metro Global Print Awards magyarországi fordulóján, amit a Metro International hirdetett meg az újságban 2004. év eleje és 2005 áprilisa között megjelent hirdetéseknek. A hirdetés kreatívanyagát a Luxor Grafika készítette, a médiatervezést és -vásárlást az Initiative Media intézte. A Lipton a levélben és az interneten leadott 3300 szavazat alapján nyerte el a magyar kiadás első díját, a verseny második helyezettje pedig a Hewlett Packard palásthirdetése lett. A magyarországi versenyben 59 hirdetés vett részt, a Lipton és a HP mellett a Pannon GSM, az InterCom, a Renault, az Opel, a Canon, a Peugeot, a McDonald’s és a Saturn hirdetései versenyeztek a magyar elsőségért.

A Lipton és a HP részt vesz júliusban a globális megmérettetésen Stockholmban, ahol a győztes a világ legkreatívabb, Metro hírújságban megjelent hirdetés címet nyerheti el. A Metro a svéd fővárosban hirdeti ki a kontinenseken átívelő kreatív hirdetési verseny abszolút győztesét a stockholmi kiadás tízéves évfordulója alkalmából rendezett ünnepségen. A nemzetközi nyertes a fődíjjal együtt 17 országra kiterjedő egész oldalas reklám-megjelenési lehetőséget is kap 34 ezer euró értékben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Az Instagram nagyot megy, miközben a nagy márkák összefognak Zuckerberg közösségimédia-óriása ellen. 

A június 29-i Design Világnap, mint oly sok minden más, szintén online valósult meg. Itthon az alkalomból három minivideó mutatja be, hogy a design mennyire beleivódott a hétköznapjainkba. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés