hirdetés
hirdetés
hirdetés

Metro - a Lipton hirdetése a legkedveltebb

A Lipton termékmintás hirdetése nyerte meg a Metro ingyenes napilap nemzetközi kreatívversenyének magyar fordulóját.
hirdetés
A magyar olvasók 27 százaléka a Lipton termékmintás hirdetését találta a legjobbnak a Metro Global Print Awards magyarországi fordulóján, amit a Metro International hirdetett meg az újságban 2004. év eleje és 2005 áprilisa között megjelent hirdetéseknek. A hirdetés kreatívanyagát a Luxor Grafika készítette, a médiatervezést és -vásárlást az Initiative Media intézte. A Lipton a levélben és az interneten leadott 3300 szavazat alapján nyerte el a magyar kiadás első díját, a verseny második helyezettje pedig a Hewlett Packard palásthirdetése lett. A magyarországi versenyben 59 hirdetés vett részt, a Lipton és a HP mellett a Pannon GSM, az InterCom, a Renault, az Opel, a Canon, a Peugeot, a McDonald’s és a Saturn hirdetései versenyeztek a magyar elsőségért.

A Lipton és a HP részt vesz júliusban a globális megmérettetésen Stockholmban, ahol a győztes a világ legkreatívabb, Metro hírújságban megjelent hirdetés címet nyerheti el. A Metro a svéd fővárosban hirdeti ki a kontinenseken átívelő kreatív hirdetési verseny abszolút győztesét a stockholmi kiadás tízéves évfordulója alkalmából rendezett ünnepségen. A nemzetközi nyertes a fődíjjal együtt 17 országra kiterjedő egész oldalas reklám-megjelenési lehetőséget is kap 34 ezer euró értékben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés