hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mészáros Lőrinc megvette az Echo TV-t

Széles Gábor erről a Magyar Hírlapnak adott interjújában beszél.

hirdetés

Nemzeti erők egyesítése címmel jelent meg interjú Széles Gáborral Széles Gábor lapjában, a Magyar Hírlapban, ebben arról beszélt, hogy Mészáros Lőrinc megvette az általa alapított Echo TV-t.

Széles Gábor 2005-ben alapította a tévét, amely szerinte jelenleg 2,8 millió háztartásban fogható. Az interjúban Széles azt mondja, hogy nem csak a tőkeerő, hanem a közös ideológiai háttér miatt is kötött üzletet Mészáros Lőrinccel, mert fontos, hogy az új tulajdonossal "politikailag félszavakból is megértsék egymást." Széles, a Videoton Holding Zrt. elnök-vezérigazgatója az Echo TV öttagú igazgatóságában továbbra is benne lesz.

Mészáros Lőrinc neve az Opimus Press kapcsán is rendre felmerül, ez a cég vette meg a Népszabadságot bezáró Mediaworks-öt is.

Széles és Mészáros aláírnak (forrás: Magyar Hírlap)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

A Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

hirdetés
hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!