hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mesteri food styling, hogy garantáltan eljuss a vásárló kosaráig

Vizuális gasztro élvezet, avagy hogyan lesz csábítóan ízletes egy ételreklám. (x)

hirdetés

Te is mindig kíváncsi voltál arra, hogy miért az az első gondolatod egy krémes csokoládé reklám után, hogy nyitva van-e még a legközelebbi bolt? Most megmutatjuk, hogy hogyan tudja egy mesteri food stylist kísértésbe vinni fogyasztóidat a legszigorúbb diétájuk kellős közepén is és egyenesen az élelmiszer boltok polcai elé irányítani.

 

 

Az ember először a szemével kóstol

Egy szaftos, ínycsiklandó steak a tökéletes grill rács mintázattal, vagy egy juharsziruppal nyakon öntött nagy halom palacsinta egy pohár tejjel – a reklámokban valahogy a legegyszerűbb ételek is ellenálhatatlan vágyat ébresztenek az emberben, hogy gondolkodás nélkül beléjük kóstoljon.

Egy jól megkomponált látványvilág nem csak szemet gyönyörködtet, hanem ahogy nézzük, szinte már a szánkban érezzük az ízét, az illata pedig az orrunkat csiklandozza. Garantált a korgó gyomor, és a kétségbeejtő vágy, hogy azonnal magunkévá tegyük a reklámban látott finomságot.

 

Food stylist, avagy a gasztronómia Michelangeloja

A food styling művészet és tudomány is egyszerre. Az ételek festői precizitással történő komponálásának mestersége, melynek segítségével egy élelmiszeripari reklám képes minden érzékszervünkre egyszerre hatni. Napjainkban, amikor a fogyasztó minden sarkon, minden pillanatban reklámokkal találkozik, egy ügyes stylisttal elérheted, hogy a terméked ne csak teljesítse az iparági standardeket, de túl is szárnyalja azokat, és kiemelkedjen a zajos marketing környezetből. Az igazán minőségi reklámfilm hitelesíti a márkát, erősíti az imidzsét.

Egy jól átgondolt gasztronómiai látványvilág a fogyasztót kézenfogva vezeti el egészen az üzletek polcai elé, hogy a te termékedért nyúljon. Az impulzusvásárlás generálásának egyik leghatékonyabb fegyvere, ha a kép amit mutatsz márkádról egyszerre csábító, hívogató, és fájdalmasan finomnak néz ki. Lehet az általad kínált áru isteni ízű, de ha a külcsín nem fog meg, a belbecsig már nem jut el a vásárló.

Korpádi Péter, food styling világszínvonalon

Ahogy a fenti helyzetkép is mutatja, ezen a szakterületen elengedhetetlen a tökéletes eredményhez, egy magasan képzett, tapasztalt, világlátott food stylist. Korpádi Péter mester chef, aki számos ismert és népszerű élelmiszer márka reklámfilmjében felelt a látványvilágért, bejárta Ázsia, Dél-Amerika és Európa legizgalmasabb országinak konyháit, most tapasztalatával, tudásával és kreativitásával erősíti a SPOTI STUDIO csapatát.

Péter segítségével a stúdió gond nélkül veszi az olyan akadályokat, mint a lámpák hőjétől szétfolyó fagylalt, vagy a térdeplő tábláscsoki, de nem akadály az órákig kitartó tejhab sem. Ő minden finomságból gasztronómiai látványbombát kreál, mely kiemeli és megkülönbözteti márkádat a versenytársaktól.

 

Nyerj reklámfilmet!

Ha a te ízlelőbimbóid is bizseregnek Péter eddigi munkái láttán, kíváncsi vagy hogy mit tud az általad menedzselt termékekből komponálni, akkor ne habozz! A SPOTI STUDIO pályázatot hirdet, ahol egy Péter által komponált tabletop nagyreklámfilmet is nyerhetsz márkád számára. A jelentkezéshez nem kell más, mint egy 10-15 mondatos kreatív termék önéletrajz és pár minőségi fotó. Készítsük el együtt 2021 legínycsiklandóbb reklámfilmjét! Jelentkezz!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Arra buzdítják az étterembe járó közösséget, hogy fogjanak össze, és ételrendeléssel támogassák a vendéglátóhelyek fennmaradását.

A díjat a 2018-ban meggyilkolt szlovák újságíró, Jan Kuciak emlékére alapították. A zsűriben ott ül Věra Jourová, az Európai Bizottság alelnöke és Lech Wałęsa, Lengyelország volt elnöke és demokráciapárti aktivista is.

Az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculati, kommunikációs stratégiai megújulását, sajtó- és social kommunikációját támogatja az ügynökség.

Nonprofit szervezetek és cégek is jelentkezhetnek, a határidő március 31.

A tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok hatékonyabb kiszűrése érdekében.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

hirdetés
hirdetés