hirdetés
hirdetés
hirdetés

A propagandára megy a legtöbb állami reklámpénz

Átnéztük 18 milliárd forintnyi idei állami reklámköltés tervét, és hogy ki, mire költheti el őket. Újra a New Land/Lounge Design tarol, és még a Liget-projektre is jutni fog egymilliárd.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Balásy-féle New Land / Lounge konzorcium nagyon jól járhat a lépéssel. Egyszereplős lesz az állam kommunikációja?

Már azok közül, amelyeket beneveztek az OVA nevű versenyünkre.

Lejárt mandátumok miatt választottak új tagokat, Huszics maradt az elnök.

Olyat, ahol jelentős a gasztrokommunikációs tapasztalat.

Az Első Soproni Sörversenyre portert kell készíteni, amit 2019-től bevesznek az Óvatos Duhaj márkacsaládba.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!