hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mese

Egyszer volt, hol nem volt, az Óperenciás-tengeren innen, volt egyszer egy ország. Ennek az országnak Reklámország volt a neve. Ennek a Reklámországnak a lakói azzal foglalkoztak, az volt a mesterségük, hogy a portékához, amit az egyik ember kínált, ahhoz a másik embernek vásárlói kedvet csináltak.
Egy szép napon aztán a reklámországiak elhatározták, hogy összejönnek megtanácskozni, meghányni-vetni az ország gondját-baját.
hirdetés

Ország-világ előtt jó előre kidoboltatták, hogy aki meg tud felelni a kérdésre, hogy miért (nem) kreatív az ország reklámja, annak az öreg király nem adja oda a leánya kezét, mert az nincs neki. (Lánya nincs neki, nem pedig a lányának keze.) Sőt, az öreg király a fele országát se kínálta fel, s ennek mindenki nagyon örült, lévén, hogy a fenének se kellett volna.

Felvirradt a nagy nap. Elsőként egy legény, Miklós nevű, állott a király elé, és elsorolta szép sorjában, pontokba szedve, kutatási adatokkal megspékelve, miért nem kreatív az ország reklámja.
Másodiknak egy György nevű legény próbált szerencsét, bemutatva, mi a különbség a kiemelkedő és az átlagos reklám között.

Harmadiknak egy leányzó, Júlia lépett színre, elmondva, hogy szerinte Reklámország lakói közül az alkotóknak nevezett jobbágyok is hibásak.
Jött még több próbát tevő is, például Péter, Zsolt, István, László, és mindenki igyekezett megfelelni a nagy kérdésre, miért (nem) kreatív az ország reklámja.

Mikor mind elfogytak, akkor emelkedett szólásra az öreg király. (Nem Zámbó Jimmy!) Az öreg király rövid és velős volt. Megállapította, hogy az előtte szóló, kreatív igazgatóknak nevezett jobbágyok nyafogtak csak, s ezért jól le kellene üttetni mindnyájuk fejét, majd az öreg király kényelmesen visszaült a helyére.
Az említettek ezt nem értették, s úgy tűnt számukra, hogy az öreg király vagy siket egy kissé és nem hallotta jól, amit a szerencsét próbáló legények és leányok mondtak, vagy még nagyobb a baj, és egyszerűen nem értette a szavaikat. S akkor ott bizony az udvari orvosoknak van nem is kis feladata.
De láss csodát, mindezek után hirtelen minden jóra fordult! A kérdés ugyan nem oldódott meg, mármint hogy miért (nem) kreatív az ország reklámja, az öreg király viszont hazahajtatott a palotájába, a szerencsét próbálók fejét pedig senki nem csapta le.

Itt a mese vége, fuss el véle!
Azazhogy. Meg kell valljam neked, hogy ebben a történetben csak az a mese, hogy csupán mese lenne a történet. Ugyanis, hiszed, nem hiszed, mindez valóban megtörtént. 2000-ben, a Magyar Reklámszövetség IX. konferenciáján, a kreatív szekcióban.
Ettől függetlenül mi azért boldogan élünk, amíg meg nem halunk.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Ha már úgyis annyira olcsó megint a hamburger, mint 30 évvel ezelőtt.

Liverpool nem egy város, hanem egy külön ország, külön szabályokkal.

Megunták a hamis IKEA-pólókat, előálltak egy saját kollekcióval.

Gyerek- és sportcsatornák is bekerülnek a kínálatba.

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés