hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hírnévmenedzsment konferencia

Mérhető és védhető a hírnév

A nemzetközi hírnévkockázat-definíciók hibásak, a Braun és Partners reputációmérési módszere pedig elavult – többek között ezek az éles kritikák hangzottak el a Magyar PR Szövetség múlt heti, hírnévkockázatokkal és méréssel foglalkozó konferenciáján. Megtudhattuk azt is, hogyan lehetünk amerikai elnökök.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Többszörös díjnyertes rendezvényen dolgozott közösen a Deutsche Telekom és a Progressive. (X)

Mátrai Miklós távozása után Bósza Zsolt átalakította a vezetést.

Tóth Levente, a Népszabadság és a Világgazdaság egykori főszerkesztője, jelenleg a KNK PR&Média press evangelistje szállította az eheti Kultúrterrort.

Interjú Bojtár B. Endre főszerkesztővel.

18-23 évesek jelentkezését várják a Roger Hatchuel Academy 6 napos tréningjére.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Bocsánat. Amiről szó van, a Magyar Public Relations Szövetség nyilvános konferenciája volt, mely sok héttel korábban nyilvánosan meghirdetésre került. Akinek nem
közömbös az, mi történik a szakma vezető szervezetében, az tudott róla, és jelenkezett is rá idejében. Akit érdekelt a hírnév, a hírnévkockázat és a hírnév
mérése, az el is jött. A részvétel, a szakmai információk megismerésének lehetősége mindenkinek rendelkezésére állt. A konferencia előadóit pedig a mondandójuk
alapján kérték fel a szervezők, a tematika - és a résztvevők visszajelzései alapján: egyértelműen - szakmai minőségére ügyelve, vállalható módon. Mérési
eredmények még nem is lehetnek, - kár keresgélni őket! - mivel a MPRSZ és az e-benchmark közös fejlesztésének eredményét jelentő hírnév-mérés csak ezen a
konferencián került bemutatásra, bejelentésre. A mérési eredmények majd csak most következnek, ezekre még egy kicsit - de már nem sokat - várni kell. - Szeles Péter,
MPRSZ
#
Számomra vállalhatalan megoldásnak tűnik egy konferenciára nem meghívni annak a vállalatnak a képviselőjét, amely friss reputáció-méréssel rendelkezik, és amellyel
kapcsolatban az egyik előadó, Varga Zsolt, „a CEO magazin főszerkesztője, aki ezúttal az E-benchmark ügyvezető igazgatójaként volt jelen” éles kritikát fogalmazott.
Értem én, hogy biztonságosabb hát mögött beszélni, mint szemtől szembe, de akkor is. Akik erről döntöttek, kockáztatták a hírnevüket. Ha tudtak róla, akkor azzal;
ha nem, akkor azzal.
Abba a vitába, hogy Charles J. Fombrun metódusa elavultabb-e, mint Elliot S. Schreiberé vagy fordítva, nem szívesen megyek bele. Büszke vagyok viszont arra, hogy a
nemzetközi mintákat megismerve, a B&P Braun & Partners 2008-ban saját metódust fejlesztett a reputáció mérésére. Ahogyan büszke vagyok arra, hogy számos hazai vállalat
használta és használja fel ennek eredményeit. Öröm, hogy ez a terület mások számára is felfedezésre méltó, így egy kutatóintézet is elindult a reputáció-mérés
irányába. Kíváncsian várom, ők milyen eredményre jutottak, de ezt még sehol sem találtam. Iglódi Csaba - B&P
hirdetés

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés