hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hírnévmenedzsment konferencia

Mérhető és védhető a hírnév

A nemzetközi hírnévkockázat-definíciók hibásak, a Braun és Partners reputációmérési módszere pedig elavult – többek között ezek az éles kritikák hangzottak el a Magyar PR Szövetség múlt heti, hírnévkockázatokkal és méréssel foglalkozó konferenciáján. Megtudhattuk azt is, hogyan lehetünk amerikai elnökök.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az Alfahír és a Mindmegette a két nagy győztese a májusi Lájkbajnokságnak. 

Az Apák napjára időzített videót a Mito fejlesztette. A kampány bejelentőjét olvashatjátok.

A Kreatív online videós díjára 64 nevezés érkezett.

2,3 milliárd forintos veszteséggel zárta 2018-at a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap.

Művészeti vezető és account igazgató is érkezett az ügynökséghez.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Bocsánat. Amiről szó van, a Magyar Public Relations Szövetség nyilvános konferenciája volt, mely sok héttel korábban nyilvánosan meghirdetésre került. Akinek nem
közömbös az, mi történik a szakma vezető szervezetében, az tudott róla, és jelenkezett is rá idejében. Akit érdekelt a hírnév, a hírnévkockázat és a hírnév
mérése, az el is jött. A részvétel, a szakmai információk megismerésének lehetősége mindenkinek rendelkezésére állt. A konferencia előadóit pedig a mondandójuk
alapján kérték fel a szervezők, a tematika - és a résztvevők visszajelzései alapján: egyértelműen - szakmai minőségére ügyelve, vállalható módon. Mérési
eredmények még nem is lehetnek, - kár keresgélni őket! - mivel a MPRSZ és az e-benchmark közös fejlesztésének eredményét jelentő hírnév-mérés csak ezen a
konferencián került bemutatásra, bejelentésre. A mérési eredmények majd csak most következnek, ezekre még egy kicsit - de már nem sokat - várni kell. - Szeles Péter,
MPRSZ
#
Számomra vállalhatalan megoldásnak tűnik egy konferenciára nem meghívni annak a vállalatnak a képviselőjét, amely friss reputáció-méréssel rendelkezik, és amellyel
kapcsolatban az egyik előadó, Varga Zsolt, „a CEO magazin főszerkesztője, aki ezúttal az E-benchmark ügyvezető igazgatójaként volt jelen” éles kritikát fogalmazott.
Értem én, hogy biztonságosabb hát mögött beszélni, mint szemtől szembe, de akkor is. Akik erről döntöttek, kockáztatták a hírnevüket. Ha tudtak róla, akkor azzal;
ha nem, akkor azzal.
Abba a vitába, hogy Charles J. Fombrun metódusa elavultabb-e, mint Elliot S. Schreiberé vagy fordítva, nem szívesen megyek bele. Büszke vagyok viszont arra, hogy a
nemzetközi mintákat megismerve, a B&P Braun & Partners 2008-ban saját metódust fejlesztett a reputáció mérésére. Ahogyan büszke vagyok arra, hogy számos hazai vállalat
használta és használja fel ennek eredményeit. Öröm, hogy ez a terület mások számára is felfedezésre méltó, így egy kutatóintézet is elindult a reputáció-mérés
irányába. Kíváncsian várom, ők milyen eredményre jutottak, de ezt még sehol sem találtam. Iglódi Csaba - B&P

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés