hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hírnévmenedzsment konferencia

Mérhető és védhető a hírnév

A nemzetközi hírnévkockázat-definíciók hibásak, a Braun és Partners reputációmérési módszere pedig elavult – többek között ezek az éles kritikák hangzottak el a Magyar PR Szövetség múlt heti, hírnévkockázatokkal és méréssel foglalkozó konferenciáján. Megtudhattuk azt is, hogyan lehetünk amerikai elnökök.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

Nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

Egy ősi japán démon miatt egy fiatal nő mindenkire halált hoz - le is csap a sztorira az indiai filmúthenger. 

Beleznai Márk  Agapé című vizsgafilmjét meghívták a 73. Cannes-i Filmfesztivál Cinéfondation válogatásába

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Bocsánat. Amiről szó van, a Magyar Public Relations Szövetség nyilvános konferenciája volt, mely sok héttel korábban nyilvánosan meghirdetésre került. Akinek nem
közömbös az, mi történik a szakma vezető szervezetében, az tudott róla, és jelenkezett is rá idejében. Akit érdekelt a hírnév, a hírnévkockázat és a hírnév
mérése, az el is jött. A részvétel, a szakmai információk megismerésének lehetősége mindenkinek rendelkezésére állt. A konferencia előadóit pedig a mondandójuk
alapján kérték fel a szervezők, a tematika - és a résztvevők visszajelzései alapján: egyértelműen - szakmai minőségére ügyelve, vállalható módon. Mérési
eredmények még nem is lehetnek, - kár keresgélni őket! - mivel a MPRSZ és az e-benchmark közös fejlesztésének eredményét jelentő hírnév-mérés csak ezen a
konferencián került bemutatásra, bejelentésre. A mérési eredmények majd csak most következnek, ezekre még egy kicsit - de már nem sokat - várni kell. - Szeles Péter,
MPRSZ
#
Számomra vállalhatalan megoldásnak tűnik egy konferenciára nem meghívni annak a vállalatnak a képviselőjét, amely friss reputáció-méréssel rendelkezik, és amellyel
kapcsolatban az egyik előadó, Varga Zsolt, „a CEO magazin főszerkesztője, aki ezúttal az E-benchmark ügyvezető igazgatójaként volt jelen” éles kritikát fogalmazott.
Értem én, hogy biztonságosabb hát mögött beszélni, mint szemtől szembe, de akkor is. Akik erről döntöttek, kockáztatták a hírnevüket. Ha tudtak róla, akkor azzal;
ha nem, akkor azzal.
Abba a vitába, hogy Charles J. Fombrun metódusa elavultabb-e, mint Elliot S. Schreiberé vagy fordítva, nem szívesen megyek bele. Büszke vagyok viszont arra, hogy a
nemzetközi mintákat megismerve, a B&P Braun & Partners 2008-ban saját metódust fejlesztett a reputáció mérésére. Ahogyan büszke vagyok arra, hogy számos hazai vállalat
használta és használja fel ennek eredményeit. Öröm, hogy ez a terület mások számára is felfedezésre méltó, így egy kutatóintézet is elindult a reputáció-mérés
irányába. Kíváncsian várom, ők milyen eredményre jutottak, de ezt még sehol sem találtam. Iglódi Csaba - B&P
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés