hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mércét akarnak állítani a munkáltatói márkaépítésben

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata által elindított Employer Branding Awardot idén harmadik alkalommal hirdette meg a szövetség, január végéig lehet nevezni.

hirdetés

A pályázat a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat keresi. Közép- illetve nagyvállalati kategóriákban lehet nevezni. Újdonság, hogy két szakmai kategóriában pályázhatnak a cégek: éves employer branding stratégia bemutatásával (legalább 12 hónap), illetve rövidebb munkáltatói márkaépítési kampányokkal lehet nevezni.

„A speciális hazai munkaerőpiaci helyzet a klasszikustól eltérő hr-stratégiát és kommunikációs megoldásokat követel meg. A pályázattal azt szeretnénk elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak, így állítva mércét versenytársaiknak, valamint a magyar munkáltatók többségének. Az érdeklődés jelentős, minden évben egyre többen pályáznak, ami azt jelzi, hogy a téma erőteljesen foglalkoztatja a hazai vállalatokat és döntéshozókat. Ez egyértelmű visszaigazolása annak, hogy jó úton haladunk” – mondta Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, az Employer Branding Award alapítója.

A díj idéntől rendelkezik saját honlappal is, ahol az összes fontos információt egy helyen megtalálhatják az érdeklődők.

A pályaműveket hr- és kommunikációs szakembereiből álló független szakmai zsűri értékeli. A zsűri összetétele itt látható.

A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2018. január 31-ig várja a Magyar PR Szövetség, kizárólag elektronikus formában az új honlapon keresztül.

Az eredményhirdetés és díjátadó 2018 tavaszán várható.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés