hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mentálmágia és Rokker Zsolti a Feibra partiján

Bűvészmutatványok, nyereményjátékok és persze borítékok uralták a Feibra idei partiját. Az est meglepetésvendége Nyári Károly volt.

hirdetés

A reklámanyagok terjesztésével és direkt marketinggel foglalkozó Feibra idén a Millenáris fogadójában rendezte meg ügyfélpartiját. Mivel ezen az estén tele volt a város egyéb cégek által rendezett bulikkal, elkerültük a tolongást a bejáratnál. Egy gyors regisztráció után egyből élményfotózásban részesülhettünk volna, de mi más izgalmakra vágytunk, és belevetettük magunkat a Mission is Possible nevű játékba. A feladat lényege az volt, hogy három borítékot kellett eljuttatnunk különböző címekre egy térkép alapján, és ha nem lettünk volna annyira bénák, és a leveleket sikerül a megfelelő postaládákba dobnunk viszonylag rövid idő alatt, akkor körberepülhettük volna a várost egy helikopterrel.

További képekért kattintson!

A sok izgalom és kudarc után leültünk a borítékot formáló szalvéták társaságába és vártuk a menü által előételként ígért ráksalátát , de az asztalról a színpadra irányították figyelmünket, ahol Nagy Molnár Dávid lépett fel. Utoljára óvodás koromban láttam bűvészt a színpadon, de szemmel láthatóan a szórakoztatóipar nagy klasszikusa még most is elbűvöli a közönséget az asztaltáncoltatással, a kardos és megkötözős mutatványokkal, a mentálmágiáról nem is beszélve. A tárkonyos fácánbecsinált és a borjústeak között sem unatkozhattunk, mert a "borítékkeresés a székek alatt" nevű játék következett, és 16 szerencsés átvehette ajándékát a színpadon. A desszert előtt Rokker Zsolti stand-up comedyje szólt a színpadon, utána pedig Nyári Károly búgta fülünkbe a zongora mögül a Fly me to the moon-t. A rendezvényt a Evenness szervezte, az ételt pedig a Millenáris cateringje biztosította.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés