hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mentálmágia és Rokker Zsolti a Feibra partiján

Bűvészmutatványok, nyereményjátékok és persze borítékok uralták a Feibra idei partiját. Az est meglepetésvendége Nyári Károly volt.

hirdetés

A reklámanyagok terjesztésével és direkt marketinggel foglalkozó Feibra idén a Millenáris fogadójában rendezte meg ügyfélpartiját. Mivel ezen az estén tele volt a város egyéb cégek által rendezett bulikkal, elkerültük a tolongást a bejáratnál. Egy gyors regisztráció után egyből élményfotózásban részesülhettünk volna, de mi más izgalmakra vágytunk, és belevetettük magunkat a Mission is Possible nevű játékba. A feladat lényege az volt, hogy három borítékot kellett eljuttatnunk különböző címekre egy térkép alapján, és ha nem lettünk volna annyira bénák, és a leveleket sikerül a megfelelő postaládákba dobnunk viszonylag rövid idő alatt, akkor körberepülhettük volna a várost egy helikopterrel.

További képekért kattintson!

A sok izgalom és kudarc után leültünk a borítékot formáló szalvéták társaságába és vártuk a menü által előételként ígért ráksalátát , de az asztalról a színpadra irányították figyelmünket, ahol Nagy Molnár Dávid lépett fel. Utoljára óvodás koromban láttam bűvészt a színpadon, de szemmel láthatóan a szórakoztatóipar nagy klasszikusa még most is elbűvöli a közönséget az asztaltáncoltatással, a kardos és megkötözős mutatványokkal, a mentálmágiáról nem is beszélve. A tárkonyos fácánbecsinált és a borjústeak között sem unatkozhattunk, mert a "borítékkeresés a székek alatt" nevű játék következett, és 16 szerencsés átvehette ajándékát a színpadon. A desszert előtt Rokker Zsolti stand-up comedyje szólt a színpadon, utána pedig Nyári Károly búgta fülünkbe a zongora mögül a Fly me to the moon-t. A rendezvényt a Evenness szervezte, az ételt pedig a Millenáris cateringje biztosította.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés