hirdetés
hirdetés
hirdetés

Menő magyar DJ-csaj lett az OMV és az MTV új kampányarca

A Tomorrowlandet is megjárt Edo Denova reklámozza az MTV limitált kiadású zenei kollekciójának darabjait.

hirdetés

Magyarországon és külföldön egyaránt sikeres hazai női DJ-vel szerződött új kampányához az OMV és az MTV.  Edo Denova, aki 2011-ben kezdett el zenélni, és azóta számos hazai fesztiválon és nemzetközi rendezvényen lépett fel (többek között a belga Tomorrowlandon), vállalta azt, hogy népszerűsítse az MTV limitált kiadású zenei kollekcióját. A vezeték nélküli hangszórókat, mikrofonokat és fejhallgatókat, valamint az MTV-s hátizsákokat és bögréket az OMV benzinkutakon lehet beszerezni.  

„Régóta célom, hogy minél több ember megismerje a zenei munkásságom, így nagyon örülök, hogy együtt dolgozhatok az OMV-vel. Mindig is szerettem volna a szettjeimmel örömteli pillanatokat és emlékeket adni. A töltőállomásokon megtalálható zenei eszközökkel akár az átlagosabb hétköznapokat is feldobhatjuk, így egyszerre adhatok élményt és kerülhetek közelebb a közönségemhez” – mondta az együttműködés kapcsán a DJ.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés