hirdetés
hirdetés
hirdetés

Menő magyar cukrászok is csatlakoztak a PHD Sütivásárához

A médiaügynökség idén is jótékony célra fordítja a rendezvény bevételét.

hirdetés

Az idei lesz a PHD harmadik jótékonysági Sütivására, amihez ebben az évben olyan magyar cukrászdák is csatlakoztak, mint a Sugar! és a Chez Dodo, valamint ismert sütis bloggerek és a NoSalty is támogatják a rendezvényt. A médiaügynökség a lassan hagyománnyá váló rendezvény bevételeit minden évben egy kiválasztott szervezetnek ajánlja fel, idén a Csillagház Általános Iskolát támogatják.

A PHD 2011-ben indította el a Big Hug nevű globális jótékonysági kezdeményezését. A cég ugyanis abben az évben lett 21 éves, az angolszász értelemben vett felnőtté válást pedig ezzel a jótékonyégi programmal ünnepelték. Az indulás óta a magyar irodának több mint 10 különböző ügyet sikerült felkarolni, amelyeket minden évben a kollégák javaslatai alapján választanak ki. Az elmúlt évek során a Big Hug keretében jártak többek között Csepelen a Vakvezető Kutyakiképzőben, futottak együtt a Mosoly Alapítvánnyal és dolgoztak együtt az Erdőmentőkkel. A tavalyi Sütivásár bevételét pedig az Anyaoltalmazó Alapítványnak ajánlották fel.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés