hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mennyi irodalom fér bele egy percbe?

Elindult a Libri-Bookline idei olvasásnépszerűsítő kampánya, amely egyperces videókkal operál Örkény Egyperces novelláinak nyomán. A kampány annyiból is érdekes, hogy bár csak most indult el, már shortlistes az Arany Penge reklámversenyen. Ez azért lehet, mert április 12-én volt az úgynevezett silent launch (csöndes start), amely során egy zártkörű vetítésen voltak láthatóak a filmek a Lurdyban és egy buliban, az Instantban. Alább az alkotók tájékoztatása.

hirdetés

Kampánycél:

„A Bookline ismét felhívja a figyelmet az olvasás fontosságára. Május közepétől Már egy perc olvasás is élmény szlogennel indítja olvasásnépszerűsítő kezdeményezését, Örkény-egyperceseinek új kiadását promotáló kampányon keresztül.”

Kreatív koncepció:

„Szupergyors, digitális világban élünk, ahol a képek átvették az uralmat a szavak felett. Képeket nézünk, amint kinyitjuk a szemünket és lefekvésig kevés más dolgot csinálunk. Bár az olvasás továbbra is népszerű, mégis fontos, hogy felhívjuk a figyelmet a könyvek fontosságára, azok építő, tanító, szórakoztató erejére. A Bookline és a Bold Ideas ötlete, hogy a szavakat képpé alakítva, Örkény máig ható történetein keresztül hívja fel a figyelmet az olvasás fontosságára. Az elkészült, összesen hét darab Egyperces film - amik nem hosszabbak, mint egy percesek - olyan felületeken lesznek láthatóak, ahol a közönség elsősorban képekhez szokott. Így készült el Örkény Egyperceseinek mozi,- buli,- és instakiadása. Az irodalmi művek a fiatalok számára könnyebben fogyasztható formátumot kaptak, a szavakból képek lettek: minden szó képként jelenik meg a néző számára a vásznakon és az okostelefonok képernyőin. Így jött létre a könyvolvasás új élménye, kifejezetten a fiatalok igényeire szabva.”

Kampányelemek:

A Már egy perc olvasás is élmény névre keresztelt kampány alatt a hét kisfilmet országosan 30 moziban, ebből 20 vidéki művészmoziban, és 8 Cinema City-ben, két színházban, három koncerthelyszínen, az A38 hajón, a Budapest Parkban és a Budapest Arénában lehet látni május 15-től június 10-ig. A kampány összesen 18 várost érint, Budapesttől Pécsen, Szegeden és Miskolcon át Salgótarjánig. A filmek láthatóak lesznek többek között a Game of Thrones, Lenny Kravitz, Elvis in Concert és John Williams koncertjei előtt és közben, a Cirkó-Gejzírben, a Katona József Színházban, valamint a Margó fesztiválon és a Design Terminál falán.

A Bookline a kampány részére készült aloldalán több olyan művet is bemutat, aminek elolvasására elég rövidebb időt is fordítania az olvasónak, pár perc olvasással is kultúrát csempészhet a mindennapokba. A kampánnyal a mozik és koncerthelyszínek mellett találkozhatunk a Bookline közösségi média felületein, Youtube, Facebook és Instagram csatornáin és a sajtóban.

A Bookline promóciót is kapcsol a kezdeményezéséhez, az Egy perc olvasás is élmény kampányban minden videóhoz kapcsolódó Facebook-nyereményjátékával Bookline merchandising eszközöket lehet nyerni, aki pedig írásra adja a fejét és beküldi a saját Egyperces írását, az további nyereményekhez juthat.

Érdekesség, behind the scenes:

A Libri-Bookline csapata és a Bold Ideas ügynökség közös munkával alkotta meg a kisfilmeket. A két csapat mindenben együttműködött, akiknek tagjai most dolgoztak együtt először. A kisfilmeket mielőtt a széles publikum láthatta volna, a csapat az Örkény jogörökösöknek is bemutatta. Radnóti Zsuzsa, Örkény özvegye és Örkény István lánya, Örkény Angéla is kifejezetten elégedett volt a végeredménnyel, az „audiovizuális” Egypercesekkel - írják. Örkény Angéla véleménye nemcsak az Örkény-eszmeiség szempontjából volt fontos, hanem szakmailag is, hiszen sok évig dolgozott vágóként - teszik hozzá.

Az alkotók listája

Megbízó: Libri-Bookline

Sándor Gabriella –marketingigazgató, Libri-Bookline

Gál Cintia – Bookline márkamenedzser

Szabó-Kenderesi Kata – médiamenedzser, Libri-Bookline

Bárándi Gergő – junior médiamenedzser, Libri-Bookline

Jávor Zsófia – pr menedzser, Libri-Bookline

Frauenhoffer György – szövegíró, Libri-Bookline

Szécsi Gergely – grafikus, Libri-Bookline

 

Ügynökség: Bold Ideas

Stratégia: Tóth Tihamér

Kreatív vezetők: Tordai Péter, Juhász Éva

Ötlet és kivitelezés: Fülöp Richárd

Szövegíró: Bán Bence

Ügyfélkapcsolati vezető: Urbán Ágnes

Ügynökségi producer: Valkai Réka

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés