Cultural Bites: Mennyi élet van a magyar reklámszakmában?

Cultural Bites néven indul új márkatrend-szpotter sorozat a Kreatívon. 

Mik a legújabb trendek, irányvonalak és lehetőségek az iparban?  Első előadónk Szabó Béla, a Telekom Márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatója, aki arról beszél, hogy milyen állapotban van a magyar reklámszakma, és hogy egy márka milyen lehetőségeket tud kihasználni arra, hogy megerősítse magát. Elég-e a reklám, vagy a valódi problémák megoldásán alapuló értékteremtés jelenti a kiutat szakmának? Hogy jön a képbe az egyre többet emlegetett purpose? Mit mutatott meg a koronavírus a reklámokkal kapcsolatban? Hogyan tud egy nagyvállalat úgy tenni valamit egy ügy érdekében, hogy közben profitot is termel, mégis agilis marad, mint egy startup? Ez csak néhány felvetés a számtalan gondolat közül, ami elhangzik – tartsatok velünk a Cultural Bites-szal! 

 

(forrás: Kreatív Online)

 

 

 

 

 

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
We evaluate the success of any person not on material conditions.
But on whether what she pursues is what she likes, and what she gives up is what prevents her from realizing her dream.
I very much agree with this sentence, life and work, we choose to work because of life, and work makes us neglect life.
When you want to get promoted, you have to sacrifice more of your private time to work.
https://www.toptopweb.com
A very interesting website
#
finding the right skills to your startup might be easier with those proven hiring guidelines. 
kitchen renovation ideas
#
kitchen renovation ideas
[url=https://www.businessmenubook.com/homeimprovementrenovationremodeling]discount home improvement[/url]
#
finding the right skills to your startup might be easier with those proven hiring guidelines. href=https://www.businessmenubook.com/homeimprovementrenovationremodeling>kitchen renovation ideas
#
Sziasztok,

Jó ez a Prezis cucc, de az illusztrációk a video alatt nem igazán olvashatóak. Letölthetőek a prezentáció diái valahonnan?

Köszi!

És az összes Instagram-profil 45 százaléka hamis – állítja a HypeAuditor új kutatása.

A vád szerint Jimmy Lai illegális tiltakozást szervezett még 2019-ben. Kína egyre jobban szorongatja a különleges jogállású városállamot. 

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!