hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itthon méltatlanul elhanyagoltak, pedig milliós üzletet rejthetnek: a mémfluencerek

Nincsenek szép fotóik, és nem is filtereznek, mégis több tíz-, százezres vagy akár milliós követőbázissal rendelkeznek az Instagramon a mémfluencerek. A cégek lassanként kezdik is felfedezni a bennük rejlő potenciált, annyira, hogy Amerikában már akár milliós üzlet lehet a trashposztolás. Itthon viszont még lábujjhegyeznek a vicc-influencerek körül.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az emberek összefogása és kreativitása inspirálta a Telenor új, #ittvagyunkegymásnak platformjának megalkotását.

Legalábbis Amerikában a Nielsen adatai alapján.

„Ha a Bátrak nem tudnak eljönni a táborba, akkor a tábort viszik el a Bátrakhoz.”

Ha júniusig tartanak a korlátozások, akkor 13, ha a nyár végéig, akkor 28 milliárd eshet ki a hazai zeneiparból.

A tésztamárka emellett 2 millió eurót ajánlott fel kórházaknak, és az olasz Vöröskeresztnek.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Szerintem érdemes különbséget tenni az eredeti tartalmakat alkotók (pl Pengebácsi) és a mindenféle engedélykérés nélkül lopkodók között (pl "Tibi Atya").

Az utóbbi is sok embert ér el, ezért lehet legitim csatorna, de van egyfajta plusz érték, hitelesség abban, ha valaki érezhetően saját contentet tol - a szponzorált
posztban is.

Igazából "Tibi Atyá"-t nem is nevezném influencernek - gyakorlatilag egy trash csatorna, "aki"-nek van egy személyisége.
hirdetés

Ahogy a királynő kérte, átmárkázták magukat és nem használják többé a „royal” jelzőt.

A magazin több mint százéves fennállása alatt háborúk, krízisek, terrorcselekmények alatt se volt ilyenre példa. A történelmi lapszám április 10-én, pénteken jelenik meg.

Az oldal ígérete szerint egyszerre útmutató, segédanyag és ötletbazár.

Az Oroszlánkirály? Aladdin? Mulan? Pán Péter? A Dzsungel könyve? 

100 lebeszélhető perc jár az egészségügyi flottás előfizetőknek.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés