hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Mekkora a programmatic piac a régióban?

Légy az elsők között, akik részvételükkel hozzájuthatnak a legfrissebb adatokhoz! Kérdőív a programmaticról. 

hirdetés

Hogy tervezik a hirdetők elkölteni büdzséjüket 2017-ben? Mekkora részét tette ki a médiaköltésnek a programozott vásárlás 2016-ban, mire számítanak a hirdetők és kiadók 2017-ben? Mi a fejlődő és fenntartható modellje a programmatic-nak? Mik a kihívások, mik a lehetőségek? 

Ilyen és hasonló kérdéseket feszeget legújabb felmérésében a Tailwind, a Project Agora működtetője régiónkban,”Status of Programmatic Trading” néven.

A tanulmány konklúziói március közepén kerülnek nyilvánosságra, a résztvevők a teljes kimutatáshoz hozzájuthatnak! A felmérés hazai kommunikációs támogatója a Kreatív.

Légy az elsők között, akik részvételükkel hozzájuthatnak a legfrissebb adatokhoz!

Keresleti oldalon dolgozol? Ezt a linket használd.

Kínálati oldalt képviselsz? Kattints ide.

(X)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés