hirdetés
hirdetés
hirdetés

MeH - távozik Sarkady Ildikó?

A Hírszerző szerint távozik a Miniszterelnök Hivatal (MeH) médiapolitikai főtanácsadója. Sarkady Ildikó már benyújtotta lemondását Szetey Gábornak, a MeH személyi ügyekért felelős államtitkárának. Sarkady Ildikó a Kreatív Online-nak azt mondta: a témában nem nyilatkozik.
hirdetés
Az internetes lap kormányzati forrásokból úgy tudja, hogy Szetey Gábor a szabadságolásokra hivatkozva nem fogadta el a szakértő lemondását. A Hírszerző szerint Szetey Gábor és a területet felügyelő Kiss Péter miniszter a szabadságolások után újra akar tárgyalni Sarkady Ildikóval, vagyis ez azt jelenti, hogy a főtanácsadó akár maradhat is posztján.

Sarkady Ildikó nevéhez fűződik az, hogy a júniusban elfogadott digitális átállásról szóló törvény mögé kétharmados többséget tudott szervezni, illetve a koordinálásával a közelmúltban készült el a médiatörvény helyébe lépő jogszabály alapelveit körvonalazó Nemzeti Audiovizuális Média Stratégia (NAMS) vitaanyaga.

Információk szerint politikai célzatú koncepciónak tartják az egyelőre nem nyilvános NAMS szakmai vitaanyagában állítólag szereplő közszolgálati médiumok vezetőinek kinevezéséről szóló részt.

„A javaslat gyakorlatilag lehetetlenné tenné, hogy a közszolgálati médiumok vezetőit az MSZP 2010 utánra is bebetonozza, ami a választási győzelmében bízó Fidesznek fontos lenne” - idézi a Hírszerző az egyik név nélkül nyilatkozó forrását.

A MeH egyik tanácsadója úgy fogalmazott, hogy súlyos ára volt annak, hogy a digitális átállásról szóló törvényt a Fidesz is támogatta, például a jogszabály azt az Antenna Hungáriát (AH) hozta helyzeti előnybe, amelyet az iparágban fideszesként számon tartott László Géza vezet. A kilétét titokban tartó MeH-es szakember nyilatkozata szerint a digitális átállás során sugározni kezdő, úgynevezett első multiplex koncessziójáért monopóliumellenes megfontolásokból nem indulhat sem a T-Kábel, sem a UPC, így a tender esélyese egyértelműen az AH.

Sarkady Ildikóval a Kreatív szeptemberi számában olvashatnak interjút.
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés