hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvették a Heti Válasz hallgatását?

A Magyar Narancs birtokába került szerződés szerint a Heti Válasz vállalta, hogy nem ír semmi rosszat a II. kerületről, a kerület pedig cserébe havi majdnem háromszázezer forintot fizetett a lapnak - tematikus mellékletben megjelenő cikkekért cserébe.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Magyar Narancs)
hirdetés

Az összes érintett szövetség közös közleménye szerint ellehetetlenül a piaci körülmények között működő magyar média.

A Mazars tanácsadócég már reagált is egy gyorselemzéssel.

Egy ismert startup-verseny az új ügyfél.

A londoni iroda, 100 napra, a sokszínűség jegyében lesz Valenstein & Fatt.

A Tabello szoftvere új korszakot nyithat a nyelvoktatásban.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Artificial által készített kampányban.

Facebook Messengeren épp a célcsoportjukat remélik elérni.

Több különös médiatanácsi frekvenciadöntés mögött is a kormánybiztos médiapápát sejtik.

Az első és a második helyezett is Csoboth Edina lett. Hat év után nyert újból díjat a versenyen.

Bracsok István, a White Rabbit kreatívigazgatója a reklámfesztivál zsűrijében.

hirdetés
hirdetés

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.