hirdetés
hirdetés
hirdetés

Melyek lesznek a legdizájnosabb hotelek és éttermek?

Kihirdették a döntősöket a hazai Horeca szektor legnívósabb dizájnversenyén. A Gastro&Hotel Design Award idén is a Kreatív kiadója által megjelentetett, idén megújult Pont itt szakmai magazin (korábban Turizmus & Vendég) égisze alatt zajlott.

hirdetés

Munkában a zsűri
Munkában a zsűri

A verseny zsűrizése szeptember 9-én zajlott a TukTuk Bárban. „Úgy tűnik, több éves tapasztalattal a hátunk mögött elmondhatjuk, hogy végre eléri a célját ez a szakmai díj" – összegezte az idei év tapasztalatait a verseny zsűrijének elnöke, Varró Zoltán dizájner, a VarroDesign alapítója, majd így folytatta: „Nagyon különleges, egyedi és nemzetközi mércével is megméretett versenyről van szó, aki megkapja a fődíjat, azt immár nemcsak a szakma, hanem a nagyközönség is ismeri és számon tartja. Külön öröm, hogy a hazánkban jelen lévő nagy szállodaláncok idén – ahogy tavaly első alkalommal – ismét megméretteték magukat a versenyünkben, és több helyütt be is zsebelik majd a legnagyobb kitüntetést. De mindenki nyertes, aki a finalisták közé bekerült az idei Gastro&Hotel Design Awardban, ugyanis szebbnél szebb pályamunkákat láthattunk idén.”

Döntősök:

I. Gastro

Az év GastroDesign étterme zárt vendégtér kategóriában      

  • Episode étterem - Danubius Hotel Helia
  • Le Garage 1.0

 Az év GastroDesign konyhája                 

  • Liszt Restaurant - taste the music
  • The Kitchen

 Az év GastroDesign bárja/pub-ja         

  • MyWine Wine bar & Shop

 Az év GastroDesign étlapja/itallapja                 

  • Liszt Restaurant - taste the music

 Az év GastroDesign logója, grafikus arculata                  

  • Az Osztrák-Magyar Monarchia modern köntösben - Fiaker borbár logó és grafikus arcul                 
  • UNCENSORED by Caviar & Bull

 Az év GastroDesign divatja, kiegészítője      

  • Paris Budapest Étterem, a francia elegancia fellegvára

II. Hotel & Spa & Wellness

 KIEMELT KATEGÓRIA 2019-BEN:

Az év HotelDesign Storyboardja                 

  • Párisi Udvar Hotel Budapest - Hotel Design Storyboard

 Az év HotelDesign fővárosi szálláshelye       

  • Hotel Collect
  • Párisi Udvar Hotel Budapest - fővárosi szálláshelye 

 Az év HotelDesign vidéki szálláshelye

  • TreeHouses Noszvaj

 Az év HotelDesign vendégszobája   

  •  333

 Az év HotelDesign vendégszobája

  • Párisi Udvar Hotel Budapest vendégszoba koncepciója
  • Hotel Collect

 Az év HotelDesign lobbija   

  • Hotel Collect
  • Párisi Udvar Hotel Budapest lobby koncepciója 

 Az év HotelDesign kertje/terasza    

  • Leo Budapest - Egy különleges tetőterasz, amely mindenkit elvarázsol
  • Danubius Hotel Helia terasz

 Az év HotelDesign logója, arculata                   

  • Párisi Udvar Hotel Budapest logó koncepciója
  • Postel Balatonfüred: siker borítékolva 

 Az év HotelDesign alternatív szálláshelye   

  • Arkitekter Penthouse
  • TreeHouses Noszvaj

 Az Év Gastro&Hotel Design Award tervpályázatai közül az alábbi pályázatok jutottak döntőbe:

  • Hotel Tokaj
  • Sceneside Hotel – Élj úgy, mint egy sztár!

 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés