hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvannak a CMA 2015 győztesei

A Kreatív idén második alkalommal hirdette meg a Content Marketing Awardot, amelyre 51 nevezés érkezett. Ezek közül 24 lett shortlistes, és 15 kapott díjat. A POSSIBLE és az X Kommunikációs Központ pedig a kategóriagyőzelmeik mellett fődíjakat is átvehettek.

hirdetés

A díjátadót Vidus Gabriella, az R-Time ügyvezető igazgatójának beszéde nyitotta meg. A CMA idei pályázatival kapcsolatos összefoglalója után kihirdették a kategóriák arany, ezüst és bronz díjas, illetve shorlisten maradt alkotásait. Fontos idei újdonság volt, hogy a shorlistre bejutott összes content marketing pályázat pontokat szerzett a Pr Toplistán. A képekre kattintva megtekinthetők a kategóriák győztesei, valamint a díjátadót követő workshop arany és ezüst díjas előadói. Lentebb pedig elérhetőek a workshop prezentációi.

A díjak. További képekért kattintson!
A díjak. További képekért kattintson!

Az egyesületek, szervezetek kategória és a non profit fődíj arany díjasa

 

Hullámvasút – Egy kicsit skizó fiú naplója 

Pályázó: X Kommunikációs Központ

Megbízó: TASZ

Az esettanulmány itt elérhető. 

 

Az energiaszektor, építőipar kategória bronz díjasa

 

Pimp my pipe

Pályázó: MyAd Marketing

Megbízó: Főtáv Zrt.

 

A kiskereskedelem kategória ezüst díjasa

 

Mesélő Kincseink

Pályázó: Havas Media

Megbízó: Allegro Group

Az esettanulmány itt elérhető.

 

A kategória shortlistes alkotásai

 

Kincsvadászok

Pályázó: Havas Media

Megbízó: Allegro Group

és

Susogós Mackók

Pályázó: Havas Media

Megbízó: Allegro Group

 

A b2b kommunikációs megoldások kategória arany díjasa

 

M2M Zóna

Pályázó: Leo Burnett Budapest

Társpályázó és megbízó: Vodafone Magyarország

Az esettanulmány itt elérhető. 

 

A művészet, szórakozás kategória ezüst díjasa

 

Ha már ugrunk, akkor csobbanjunk nagyot!

Pályázó: Lounge Communication

Az esettanulmány itt elérhető.

 

A kategória bronz díjasa

 

A Content Faktor

Pályázó: FastBridge Hungary

 

Az oktatás, egészségügy kategória arany díjasa

 

Nem Kunszt – Ne csak az angolt magold, hanem a what’s your német! 

Pályázó: Organic Communications

Megbízó: Goethe Intézet

Az esettanulmány itt elérhető.

 

és

 

Az oktatás, egészségügy kategória újabb arany díjasa

 

Laboratóriumi "hírügynökség", a tartalommarketing új eszköze

Pályázó: Wessling

Az esettanulmány itt érhető el. 

 

A pénzügyi szolgáltatások kategória bronz díjasa

 

We Try Budapest

Pályázó: LocalTime Budapest

Megbízó: MasterCard

 

A vendéglátás, turizmus kategória bronz díjasa

 

McDonald's - Párszázast a tiniknek!

Pályázó: OMD Hungary

Megbízó: McDonald's

 

Az FMCG termékek kategória arany díjasa és a for profit fődíj arany díjasa

 

Én kicsi Tescóm

Pályázó: POSSIBLE 

Megbízó: Tesco

Az esettanulmány itt érhető el. 

 

A kategória ezüst díjasa

 

Barilla - A nagy tészta projekt

Pályázó: OMD Hungary

Megbízó: Barilla

 

A kategória bronz díjasa

 

Nestlé - "Mert jó étellel teljes az élet!"

Pályázó: Uniomedia

Megbízó: Nestlé

 

A kategória shortlistesei

 

Durex LoveHunter

Pályázó: We Love Kreatív

Társpályázó: Candelier Communications

Megbízó: Reckitt Benckiser

 

Domestos fertőtlenítési kampány

Pályázó: Uniomedia

Megbízó: Unilever Magyarország

 

Ébredj velünk!

Pályázó: Uniomedia

Megbízó: Nestlé Hungária

 

SPAR Friss kampány

Pályázó: REON Digital

Társpályázó: E-BOLA és Greenroom

Megbízó: SPAR

 

Hegymánia integrált kampány

Pályázó: REON Digital

Társpályázó: KRQ Communications

Megbízó: SPAR

 

Az IT, telekommunikáció kategóra arany díjasa

 

Lámpát, ha gyújtok

Pályázó: MEC Hungary

Megbízó: Magyar Telekom

Az esettanulmány itt elérhető.

 

és

 

Az IT, telekommunikáció kategóra újabb arany díjasa

 

Ritmikus Quimbyfon

Pályázó: CEMP Sales House

Megbízó: Magyar Telekom

 

A kategória bronz díjasa

 

Mikor cserélte jelszavát? – 5 tipp, amit jó, ha tud jelszóváltás előtt!

Pályázó és megbízó: Invitel 

 

A kategória shortlistese

 

A közösség ereje

Pályázó: MEC Hungary

Megbízó: Magyar Telekom

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés