hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvannak a CMA 2015 győztesei

A Kreatív idén második alkalommal hirdette meg a Content Marketing Awardot, amelyre 51 nevezés érkezett. Ezek közül 24 lett shortlistes, és 15 kapott díjat. A POSSIBLE és az X Kommunikációs Központ pedig a kategóriagyőzelmeik mellett fődíjakat is átvehettek.

hirdetés

A díjátadót Vidus Gabriella, az R-Time ügyvezető igazgatójának beszéde nyitotta meg. A CMA idei pályázatival kapcsolatos összefoglalója után kihirdették a kategóriák arany, ezüst és bronz díjas, illetve shorlisten maradt alkotásait. Fontos idei újdonság volt, hogy a shorlistre bejutott összes content marketing pályázat pontokat szerzett a Pr Toplistán. A képekre kattintva megtekinthetők a kategóriák győztesei, valamint a díjátadót követő workshop arany és ezüst díjas előadói. Lentebb pedig elérhetőek a workshop prezentációi.

A díjak. További képekért kattintson!
A díjak. További képekért kattintson!

Az egyesületek, szervezetek kategória és a non profit fődíj arany díjasa

 

Hullámvasút – Egy kicsit skizó fiú naplója 

Pályázó: X Kommunikációs Központ

Megbízó: TASZ

Az esettanulmány itt elérhető. 

 

Az energiaszektor, építőipar kategória bronz díjasa

 

Pimp my pipe

Pályázó: MyAd Marketing

Megbízó: Főtáv Zrt.

 

A kiskereskedelem kategória ezüst díjasa

 

Mesélő Kincseink

Pályázó: Havas Media

Megbízó: Allegro Group

Az esettanulmány itt elérhető.

 

A kategória shortlistes alkotásai

 

Kincsvadászok

Pályázó: Havas Media

Megbízó: Allegro Group

és

Susogós Mackók

Pályázó: Havas Media

Megbízó: Allegro Group

 

A b2b kommunikációs megoldások kategória arany díjasa

 

M2M Zóna

Pályázó: Leo Burnett Budapest

Társpályázó és megbízó: Vodafone Magyarország

Az esettanulmány itt elérhető. 

 

A művészet, szórakozás kategória ezüst díjasa

 

Ha már ugrunk, akkor csobbanjunk nagyot!

Pályázó: Lounge Communication

Az esettanulmány itt elérhető.

 

A kategória bronz díjasa

 

A Content Faktor

Pályázó: FastBridge Hungary

 

Az oktatás, egészségügy kategória arany díjasa

 

Nem Kunszt – Ne csak az angolt magold, hanem a what’s your német! 

Pályázó: Organic Communications

Megbízó: Goethe Intézet

Az esettanulmány itt elérhető.

 

és

 

Az oktatás, egészségügy kategória újabb arany díjasa

 

Laboratóriumi "hírügynökség", a tartalommarketing új eszköze

Pályázó: Wessling

Az esettanulmány itt érhető el. 

 

A pénzügyi szolgáltatások kategória bronz díjasa

 

We Try Budapest

Pályázó: LocalTime Budapest

Megbízó: MasterCard

 

A vendéglátás, turizmus kategória bronz díjasa

 

McDonald's - Párszázast a tiniknek!

Pályázó: OMD Hungary

Megbízó: McDonald's

 

Az FMCG termékek kategória arany díjasa és a for profit fődíj arany díjasa

 

Én kicsi Tescóm

Pályázó: POSSIBLE 

Megbízó: Tesco

Az esettanulmány itt érhető el. 

 

A kategória ezüst díjasa

 

Barilla - A nagy tészta projekt

Pályázó: OMD Hungary

Megbízó: Barilla

 

A kategória bronz díjasa

 

Nestlé - "Mert jó étellel teljes az élet!"

Pályázó: Uniomedia

Megbízó: Nestlé

 

A kategória shortlistesei

 

Durex LoveHunter

Pályázó: We Love Kreatív

Társpályázó: Candelier Communications

Megbízó: Reckitt Benckiser

 

Domestos fertőtlenítési kampány

Pályázó: Uniomedia

Megbízó: Unilever Magyarország

 

Ébredj velünk!

Pályázó: Uniomedia

Megbízó: Nestlé Hungária

 

SPAR Friss kampány

Pályázó: REON Digital

Társpályázó: E-BOLA és Greenroom

Megbízó: SPAR

 

Hegymánia integrált kampány

Pályázó: REON Digital

Társpályázó: KRQ Communications

Megbízó: SPAR

 

Az IT, telekommunikáció kategóra arany díjasa

 

Lámpát, ha gyújtok

Pályázó: MEC Hungary

Megbízó: Magyar Telekom

Az esettanulmány itt elérhető.

 

és

 

Az IT, telekommunikáció kategóra újabb arany díjasa

 

Ritmikus Quimbyfon

Pályázó: CEMP Sales House

Megbízó: Magyar Telekom

 

A kategória bronz díjasa

 

Mikor cserélte jelszavát? – 5 tipp, amit jó, ha tud jelszóváltás előtt!

Pályázó és megbízó: Invitel 

 

A kategória shortlistese

 

A közösség ereje

Pályázó: MEC Hungary

Megbízó: Magyar Telekom

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magna éves riportja szerint 2020-ra 42 milliárd dollárra fog duzzadni a programmatic piac.

A PanMedia Western médiaügynökség nyert a tenderen.

Egy 33 éves belga fotós Balkánon, Skandináviában és Közép-Ázsiában készült havas képei nyerték az idei versenyt.

Magyar éttermeinek átalakítására készül a cég: év végére öt hazai étterembe jön "a jövő élménye".

Az imázsfilmmel, Facebook-alkalmazással és microsite-tal most először a lakossághoz szólnak.

hirdetés

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Meghosszabbított nevezési határidő: április 21.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés
hirdetés