hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan az év hirdetője az Eurobesten

Megvan az idei év hirdetője az Eurobesten. A díjat a Kandia Dulce román édességgyártó kapta a Rom nevű csokoládémárkájának új kampányáért, az American Romért.

hirdetés

A november 28-30. között zajló Eurobest szervezői bejelentették, ki lesz az év hirdetője. Az elismerést a román édességgyártó, a Kandia Dulce kapja a Rom csokoládémárkájának újrapozicionálásáért. Az American Rom kampányt a McCann Erickson Bucharest bonyolította le.

A kampány apropója, amint az ebből az idei Cannes Lions-ra készült bemutatkozó filmből is kitűnik, hogy a Rom, amely egy régi terméke a cégnek, egyre idősödő fogyasztói bázissal rendelkezik, a fiatalok körében pedig egyáltalán nem volt népszerű.

A csoki csomagolása évtizedek óta a román nemzeti trikolór színeiben pompázott, az American Rom kampány során azonban a termék új, amerikai zászlós csomagolást kapott. A dizájnváltással a románok nemzeti érzelmeire apelláltak, nem is hatástalanul, mert – nyilván ügynökségi rásegítéssel ugyan, de – rengeteg Facebook-bejegyzés és Youtube-videó látott napvilágot arról, hogy az emberek vissza akarják kapni a jól megszokott csomagolást, hiszen „mi románok vagyunk”. 

A kampány egyébként Cannes-ban is nagydíjat nyert, és a PIAF kreatívrangsorát böngészve nem tűnik meglepőnek, hogy az első tízben több román McCannest is találhatunk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés