hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan az év hirdetője az Eurobesten

Megvan az idei év hirdetője az Eurobesten. A díjat a Kandia Dulce román édességgyártó kapta a Rom nevű csokoládémárkájának új kampányáért, az American Romért.

hirdetés

A november 28-30. között zajló Eurobest szervezői bejelentették, ki lesz az év hirdetője. Az elismerést a román édességgyártó, a Kandia Dulce kapja a Rom csokoládémárkájának újrapozicionálásáért. Az American Rom kampányt a McCann Erickson Bucharest bonyolította le.

A kampány apropója, amint az ebből az idei Cannes Lions-ra készült bemutatkozó filmből is kitűnik, hogy a Rom, amely egy régi terméke a cégnek, egyre idősödő fogyasztói bázissal rendelkezik, a fiatalok körében pedig egyáltalán nem volt népszerű.

A csoki csomagolása évtizedek óta a román nemzeti trikolór színeiben pompázott, az American Rom kampány során azonban a termék új, amerikai zászlós csomagolást kapott. A dizájnváltással a románok nemzeti érzelmeire apelláltak, nem is hatástalanul, mert – nyilván ügynökségi rásegítéssel ugyan, de – rengeteg Facebook-bejegyzés és Youtube-videó látott napvilágot arról, hogy az emberek vissza akarják kapni a jól megszokott csomagolást, hiszen „mi románok vagyunk”. 

A kampány egyébként Cannes-ban is nagydíjat nyert, és a PIAF kreatívrangsorát böngészve nem tűnik meglepőnek, hogy az első tízben több román McCannest is találhatunk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

Az Alakreform és egyik hirdetője nem tartotta be az influencer marketingje kapcsán vállalt kötelezettségeit.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés