hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan az év hirdetője az Eurobesten

Megvan az idei év hirdetője az Eurobesten. A díjat a Kandia Dulce román édességgyártó kapta a Rom nevű csokoládémárkájának új kampányáért, az American Romért.

hirdetés

A november 28-30. között zajló Eurobest szervezői bejelentették, ki lesz az év hirdetője. Az elismerést a román édességgyártó, a Kandia Dulce kapja a Rom csokoládémárkájának újrapozicionálásáért. Az American Rom kampányt a McCann Erickson Bucharest bonyolította le.

A kampány apropója, amint az ebből az idei Cannes Lions-ra készült bemutatkozó filmből is kitűnik, hogy a Rom, amely egy régi terméke a cégnek, egyre idősödő fogyasztói bázissal rendelkezik, a fiatalok körében pedig egyáltalán nem volt népszerű.

A csoki csomagolása évtizedek óta a román nemzeti trikolór színeiben pompázott, az American Rom kampány során azonban a termék új, amerikai zászlós csomagolást kapott. A dizájnváltással a románok nemzeti érzelmeire apelláltak, nem is hatástalanul, mert – nyilván ügynökségi rásegítéssel ugyan, de – rengeteg Facebook-bejegyzés és Youtube-videó látott napvilágot arról, hogy az emberek vissza akarják kapni a jól megszokott csomagolást, hiszen „mi románok vagyunk”. 

A kampány egyébként Cannes-ban is nagydíjat nyert, és a PIAF kreatívrangsorát böngészve nem tűnik meglepőnek, hogy az első tízben több román McCannest is találhatunk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mito túl akart lépni a klasszikus kommunikációs eszközökön. 

Az elmúlt két évtized alapvető változásai miatt volt szükség a frissítésre.

Derül ki a Nielsen márkahűséget firtató felméréséből. A printhirdetések még riasztóbb mértékben nem tudnak hatást kiváltani.

Az érintettek nem nyilatkoznak, de az AdAge biztosan állítja, hogy a másfél éve kinevezett Nick Law távozik.

Szert-Szabó Dorottya animációs tervező így búcsúzik egyik kedvenc sorozatától.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Július 11-én este tartjuk az online videós tartalmak versenyének díjátadóját. A belépés mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz között.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

hirdetés
hirdetés