hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan az év hirdetője az Eurobesten

Megvan az idei év hirdetője az Eurobesten. A díjat a Kandia Dulce román édességgyártó kapta a Rom nevű csokoládémárkájának új kampányáért, az American Romért.

hirdetés

A november 28-30. között zajló Eurobest szervezői bejelentették, ki lesz az év hirdetője. Az elismerést a román édességgyártó, a Kandia Dulce kapja a Rom csokoládémárkájának újrapozicionálásáért. Az American Rom kampányt a McCann Erickson Bucharest bonyolította le.

A kampány apropója, amint az ebből az idei Cannes Lions-ra készült bemutatkozó filmből is kitűnik, hogy a Rom, amely egy régi terméke a cégnek, egyre idősödő fogyasztói bázissal rendelkezik, a fiatalok körében pedig egyáltalán nem volt népszerű.

A csoki csomagolása évtizedek óta a román nemzeti trikolór színeiben pompázott, az American Rom kampány során azonban a termék új, amerikai zászlós csomagolást kapott. A dizájnváltással a románok nemzeti érzelmeire apelláltak, nem is hatástalanul, mert – nyilván ügynökségi rásegítéssel ugyan, de – rengeteg Facebook-bejegyzés és Youtube-videó látott napvilágot arról, hogy az emberek vissza akarják kapni a jól megszokott csomagolást, hiszen „mi románok vagyunk”. 

A kampány egyébként Cannes-ban is nagydíjat nyert, és a PIAF kreatívrangsorát böngészve nem tűnik meglepőnek, hogy az első tízben több román McCannest is találhatunk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés