hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan az első magyar shortlist Cannes-ban

A Kirowski Isobar Telekomnak készített kampányát juttatta tovább a zsűri.

hirdetés

A Kreatív tudósítói még nincsenek ott a tűz közelében, de a gyors információáramlásnak köszönhetően már eljutott hozzájuk a hír, hogy a Kirowski Isobar a Telekom Txtr e-könyváruházát és szolgáltatását népszerűsítő kampány shortlistre került a Promo & Activation kategóriában a Cannes Lions fesztiválon.

A fesztivál sajtóoldalán vasárnap délben tették közzé, az első háro kategória díjra esélyes munkáit. Így kiderült, hogy a Direct, az Innovation és a Promo Activation kategóriában vannak-e magyarok.

Az Innovation kategóriában eleve nem volt magyar nevezés, a Directben igen. Hogy kik és mivel neveztek ott, azt ebben a táblázatban lehet megnézni.

Íme a kategória zsűrije:

KATTINTSON A NAGYOBB KÉPÉRT!

Ők a zsűritagok:

  • Susan Credle, Chief Creative Officer, Leo Burnett, USA - Jury President
  • Adam Livesey, Executive Creative Director, TBWA\Hunt\Lascaris, South Africa
  • Andrés Martínez, Vice President Creative, JWT, Mexico
  • Annu Terho, Copywriter, DDB Helsinki, Finland
  • Bo Hellberg, Executive Creative Director, HeyHuman, UK
  • Cristina Barturen, Managing Director, Arnold Madrid, Spain
  • Debbi Vandeven, Global Chief Creative Officer, VML, Global
  • Dennis Lück, Executive Creative Director, Draftfcb/Lowe, Switzerland
  • Fabio Saboya, Creative Director, Loducca Publicidade, Brazil
  • Fumitaka Takano, Creative Director, ADK, Japan
  • Hedvig Hagwall Bruckner, Copywriter, King, Sweden
  • Jonathan Gian, Head of Art, Kinetic, Singapore
  • Juan Carlos Rodríguez Pizzorno, Executive Creative Director, Badillo Saatchi & Saatchi, Puerto Rico
  • Juan Manuel (Chavo) D'Emilio, Executive Creative Director, McCann, Argentina
  • Karina Ogandzhanyan, Vice President, TWIGA, Russia
  • Lisa Greenberg, SVP, Head of Art, Leo Burnett, Canada
  • Luca Scotto di Carlo, Creative Partner, M&C Saatchi SPA, Italy
  • Luca Cinquepalmi, Creative Director, H-Paris, France
  • Márton Jedlicska, Creative Director, Kirowski Isobar, Hungary
  • Matthias Harbeck, Creative Executive Director, Partner, Serviceplan, Germany
  • Megan Clark, Founder and Managing Director, Copper Brand Experiences, New Zealand
  • Michael Knox, Executive Creative Director, GREY Melbourne, Australia
  • Ramiro Eduardo, Vice President Creative, Ogilvy & Mather, Guatemala
  • Robert Nakata, Founder/Design Director, 72andSunny, The Netherlands
  • Sebastien De Valck, Creative Director, BBDO, Belgium
  • Sukrit Himanshu Singh, Chief Executive Officer, Encompass Events, India

 

Örüljünk a Kirowski eredményének és nézzük, mi is az a kampány, ami megtetszett a zsűrinek!

A Telekom Txtr e-könyváruházát és szolgáltatásait népszerűsítő kampány a kultúrára, irodalomra nyitott, de elfoglalt budapestieket célozza meg azzal, hogy a főváros különböző pontjain az adott helyről szóló irodalmi idézeteket helyeztek el különböző felületeken, változatos formátumban.

Az adott művet az ingyenes „Olvasd ki a várost!” wifi-szpotoknál tovább lehetett olvasni, a Millenáris Mille kávézójában és az Erzsébet téri Akváriumban. A kampányhoz  saját, kifejezetten erre az aktivitásra kifejlesztett speciális wifi hotspot-okat készítettek és használtak az adott helyszíneken. 

A kampányról szóló film

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés