hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan a szakma gasztrobloggere

Ínycsiklandó délutánt szervezett a Dining Guide a nagy gasztrobloggerekkel: ipari mennyiségben főtt a marhapofa, pirult a borjúszív és sült a pisztáciás süti. Kóstoló a Blogkóstolóról.

hirdetés

A férfi gasztrobloggerek mind IT-sek – vonta le a Kreatív stábja a túlzó általánosítást az első budapesti Blogkóstolón, amit a Dining Guide szervezett a legolvasottabb gasztroblogjai és az olvasók számára. A Chili & Vanília, Malackaraj, Fűszeres Eszter, Limara, Lila Füge, Horasz és Lorien blogok közül az utóbbi kettőt férfiak írják, a civil életben mindketten informatikusok.

A gasztroblogok írói a Tokaj-hegyaljai Erdőbénye fesztiválon már rendeztek hasonló találkozót, Fűszeres Eszter ötlete nyomán pedig a budapesti közönségnek is kedveztek szombaton, a Tabáni Teraszon.

A rendezvényre 500 vendéget vártak olyan ételekkel, mint a csípős-édes sült cékla burrata, a saját töltésű chorizo, szíriai sólet, konyakos fügebefőttel megbolondított pisztáciás süti, vagy a helyszínen sütött házi kenyér.

Az egyes ételekhez különleges olívaolajakat, vagy balzsameceteket párosított az éttermeknek beszállító Scaricamazza Giuseppe, és az édesszájú gasztrománoknak állította ki termékeit a Chocho Me-t üzemeltető Mészáros Gábor csokoládémester.

A bloggerek közül Lila Fügéről, vagyis Havas Dóráról derült ki, hogy köze van a kommunikációs szakmához, ugyanis a Publicis brand directora, jelenleg pedig kétéves kisfiával van otthon. Vele a Kreatív októberi számában közlünk interjút.

Korábban a Chili&Vaníliát író Mautner Zsófiával is beszéltünk, az interjút elolvashatja itt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Rajtuk kívül az Eletforma.hu női portál is a sales house-hoz került január 1-jével.

A felek azonban keresik az üzleti együttműködés további lehetőségeit.

Kirády Attila, eddigi kreatív igazgató pozíciója megszűnik, de marad a cégnél.

Erre is választ ad az IAB Influencer Marketing Kisokosa és Fogalomtára.

Az abszolút győztes a Mateking.hu, az Internet Kultúra Fővárosa pedig Debrecen lett az MMSz által szervezett megmérettetésen.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés