hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan a szakma gasztrobloggere

Ínycsiklandó délutánt szervezett a Dining Guide a nagy gasztrobloggerekkel: ipari mennyiségben főtt a marhapofa, pirult a borjúszív és sült a pisztáciás süti. Kóstoló a Blogkóstolóról.

hirdetés

A férfi gasztrobloggerek mind IT-sek – vonta le a Kreatív stábja a túlzó általánosítást az első budapesti Blogkóstolón, amit a Dining Guide szervezett a legolvasottabb gasztroblogjai és az olvasók számára. A Chili & Vanília, Malackaraj, Fűszeres Eszter, Limara, Lila Füge, Horasz és Lorien blogok közül az utóbbi kettőt férfiak írják, a civil életben mindketten informatikusok.

A gasztroblogok írói a Tokaj-hegyaljai Erdőbénye fesztiválon már rendeztek hasonló találkozót, Fűszeres Eszter ötlete nyomán pedig a budapesti közönségnek is kedveztek szombaton, a Tabáni Teraszon.

A rendezvényre 500 vendéget vártak olyan ételekkel, mint a csípős-édes sült cékla burrata, a saját töltésű chorizo, szíriai sólet, konyakos fügebefőttel megbolondított pisztáciás süti, vagy a helyszínen sütött házi kenyér.

Az egyes ételekhez különleges olívaolajakat, vagy balzsameceteket párosított az éttermeknek beszállító Scaricamazza Giuseppe, és az édesszájú gasztrománoknak állította ki termékeit a Chocho Me-t üzemeltető Mészáros Gábor csokoládémester.

A bloggerek közül Lila Fügéről, vagyis Havas Dóráról derült ki, hogy köze van a kommunikációs szakmához, ugyanis a Publicis brand directora, jelenleg pedig kétéves kisfiával van otthon. Vele a Kreatív októberi számában közlünk interjút.

Korábban a Chili&Vaníliát író Mautner Zsófiával is beszéltünk, az interjút elolvashatja itt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés