hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan a szakma gasztrobloggere

Ínycsiklandó délutánt szervezett a Dining Guide a nagy gasztrobloggerekkel: ipari mennyiségben főtt a marhapofa, pirult a borjúszív és sült a pisztáciás süti. Kóstoló a Blogkóstolóról.

hirdetés

A férfi gasztrobloggerek mind IT-sek – vonta le a Kreatív stábja a túlzó általánosítást az első budapesti Blogkóstolón, amit a Dining Guide szervezett a legolvasottabb gasztroblogjai és az olvasók számára. A Chili & Vanília, Malackaraj, Fűszeres Eszter, Limara, Lila Füge, Horasz és Lorien blogok közül az utóbbi kettőt férfiak írják, a civil életben mindketten informatikusok.

A gasztroblogok írói a Tokaj-hegyaljai Erdőbénye fesztiválon már rendeztek hasonló találkozót, Fűszeres Eszter ötlete nyomán pedig a budapesti közönségnek is kedveztek szombaton, a Tabáni Teraszon.

A rendezvényre 500 vendéget vártak olyan ételekkel, mint a csípős-édes sült cékla burrata, a saját töltésű chorizo, szíriai sólet, konyakos fügebefőttel megbolondított pisztáciás süti, vagy a helyszínen sütött házi kenyér.

Az egyes ételekhez különleges olívaolajakat, vagy balzsameceteket párosított az éttermeknek beszállító Scaricamazza Giuseppe, és az édesszájú gasztrománoknak állította ki termékeit a Chocho Me-t üzemeltető Mészáros Gábor csokoládémester.

A bloggerek közül Lila Fügéről, vagyis Havas Dóráról derült ki, hogy köze van a kommunikációs szakmához, ugyanis a Publicis brand directora, jelenleg pedig kétéves kisfiával van otthon. Vele a Kreatív októberi számában közlünk interjút.

Korábban a Chili&Vaníliát író Mautner Zsófiával is beszéltünk, az interjút elolvashatja itt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Még a helyi hatóságoknak is jóvá kell hagynia a Planet TV felvásárlását.

A korábban Amerikában futó Whopper Detour-kampány mutációja tűnt fel a finneknél.

A távolságtartás ellenére fesztiválélményt ígérnek a szervezők.

2020 első félévének legnézetettebb sorozata a Westworld volt a felületen. Június hónapban a Nagy Katalin - A kezdetek volt az élen.

Meghívásos tenderen választották ki az ügynökséget.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés