hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan a Mérleg 2008 rövidlistája

Az Art Directors Hungary Club (ADCH) második reklámversenyének döntőjébe összesen 48 munka jutott, a zsűri 141 munka közül válogatta ki a legjobbakat. A legtöbb munkával a DDB és a Leo Burnett jutott a shortlistre.
hirdetés

Idén kevesebb nevezés érkezett az ADCH versenyére, a tavalyi alkotással szemben most 141-et bírált el a Nagy Dezső DDB-s kreatívigazgató által vezetett zsűri. A shortlist alapján - csakúgy, mint az előző évben - ismét a DDB volt az egyik legsikeresebb nevező, az ügynökség hat munkával jutott be. A rövidlistára jutott alkotások szerint a Leo Burnettet is meg kell említeni, összesen hét nevezésnél szerepel a neve – ebből két munkánál egy másik céggel közösen.

Négy munkával jutott be a Sylva, és a Kirowski (egy nevezése a Leo Burnettel közös), három-hárommal pedig a McCann Erickson, a Grey, a Carnation és az Artificial fotóprodukció.

A Mérleg 2008 díjátadója szeptember 23-án az egri Országos Reklám- és Marketingkonferencián lesz.

A zsűriben mérlegelt Asztalos Zsolt, a Team art directora, Bergendy Péter a Stábfilm rendezője, Cserkuti Dávid illusztrátor, Fiala De Gábor fotográfus,  Kádár Tamás a Kirowski, kreatívigazgatója, Kristóf Attila a Viasat regionális kreatívigazgatója, Lajos Tamás, a Filmpositive rendezője, Lovas Cecília, a Design Room főszerkesztője, Polgár Zsolt, a Sylva kreatívigazgatója, Simon Attila a Cafe Design ügyvezetője és kreatívigazgatója és Tóth Csaba, a Post Edison stúdióvezetője.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés