hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan a Mérleg 2008 rövidlistája

Az Art Directors Hungary Club (ADCH) második reklámversenyének döntőjébe összesen 48 munka jutott, a zsűri 141 munka közül válogatta ki a legjobbakat. A legtöbb munkával a DDB és a Leo Burnett jutott a shortlistre.
hirdetés

Idén kevesebb nevezés érkezett az ADCH versenyére, a tavalyi alkotással szemben most 141-et bírált el a Nagy Dezső DDB-s kreatívigazgató által vezetett zsűri. A shortlist alapján - csakúgy, mint az előző évben - ismét a DDB volt az egyik legsikeresebb nevező, az ügynökség hat munkával jutott be. A rövidlistára jutott alkotások szerint a Leo Burnettet is meg kell említeni, összesen hét nevezésnél szerepel a neve – ebből két munkánál egy másik céggel közösen.

Négy munkával jutott be a Sylva, és a Kirowski (egy nevezése a Leo Burnettel közös), három-hárommal pedig a McCann Erickson, a Grey, a Carnation és az Artificial fotóprodukció.

A Mérleg 2008 díjátadója szeptember 23-án az egri Országos Reklám- és Marketingkonferencián lesz.

A zsűriben mérlegelt Asztalos Zsolt, a Team art directora, Bergendy Péter a Stábfilm rendezője, Cserkuti Dávid illusztrátor, Fiala De Gábor fotográfus,  Kádár Tamás a Kirowski, kreatívigazgatója, Kristóf Attila a Viasat regionális kreatívigazgatója, Lajos Tamás, a Filmpositive rendezője, Lovas Cecília, a Design Room főszerkesztője, Polgár Zsolt, a Sylva kreatívigazgatója, Simon Attila a Cafe Design ügyvezetője és kreatívigazgatója és Tóth Csaba, a Post Edison stúdióvezetője.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés