hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan a Mérleg 2008 rövidlistája

Az Art Directors Hungary Club (ADCH) második reklámversenyének döntőjébe összesen 48 munka jutott, a zsűri 141 munka közül válogatta ki a legjobbakat. A legtöbb munkával a DDB és a Leo Burnett jutott a shortlistre.
hirdetés

Idén kevesebb nevezés érkezett az ADCH versenyére, a tavalyi alkotással szemben most 141-et bírált el a Nagy Dezső DDB-s kreatívigazgató által vezetett zsűri. A shortlist alapján - csakúgy, mint az előző évben - ismét a DDB volt az egyik legsikeresebb nevező, az ügynökség hat munkával jutott be. A rövidlistára jutott alkotások szerint a Leo Burnettet is meg kell említeni, összesen hét nevezésnél szerepel a neve – ebből két munkánál egy másik céggel közösen.

Négy munkával jutott be a Sylva, és a Kirowski (egy nevezése a Leo Burnettel közös), három-hárommal pedig a McCann Erickson, a Grey, a Carnation és az Artificial fotóprodukció.

A Mérleg 2008 díjátadója szeptember 23-án az egri Országos Reklám- és Marketingkonferencián lesz.

A zsűriben mérlegelt Asztalos Zsolt, a Team art directora, Bergendy Péter a Stábfilm rendezője, Cserkuti Dávid illusztrátor, Fiala De Gábor fotográfus,  Kádár Tamás a Kirowski, kreatívigazgatója, Kristóf Attila a Viasat regionális kreatívigazgatója, Lajos Tamás, a Filmpositive rendezője, Lovas Cecília, a Design Room főszerkesztője, Polgár Zsolt, a Sylva kreatívigazgatója, Simon Attila a Cafe Design ügyvezetője és kreatívigazgatója és Tóth Csaba, a Post Edison stúdióvezetője.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.

Megérkezett a brit áruházlánc ünnepi kisfilmje, ami idén azért is különösen izgalmas, mert Magyarországon forogott, és a stábban számos hazai szakember dolgozott.

Budapesti járókelők csendesíthetik le a zabolátlan gépeket.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés