hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megújult az Igazgyöngy saját márkás termékeit kínáló oldal

A DekoRatio dolgozott a Szuno márka arculatának és weboldalának megújításán.

hirdetés

A Szuno, az eddig az Igazgyöngy Alapítvány saját márkájaként működő társadalmi vállalkozásnak egy teljes megújulási folyamatot követően sikerült szintet lépnie. A generációs szegénység ellen küzdő vállalkozás az új arculat és weboldal mellett újragondolt márkaüzenetekkel és profi imidzs videóval szeretne megszólítani még több olyan vásárlót, akik hisznek a lehetőség teremtő erejében. 

Mi az a Szuno?

A SZUNO kezdeményezést 2012-ben hívta életre az Igazgyöngy Alapítvány a román határ melletti Toldon. Az alig 350 fős Hajdú-Bihar megyei zsákfaluban élők társadalmi helyzetét jelentősen meghatározza a generációs szegénység.  A helyi közösség tagjai olyan termékeket alkotnak, amelyek értékesítése sikerélményt, büszkeséget és motivációt hozhatnak a mindennapjaikba. Ezzel pedig kiutat találhatnak a munka és a tervezhető jövő világába.

A projekt alapját adó rajzokat az Igazgyöngy Alapfokú Művészeti Iskolában tanuló gyerekek késztik.  Ezek a gyerekrajzok adják a motívumait azoknak a hímzéseknek, amelyetek a képzésben résztvevő gyerekek programba bevont édesanyja, lánytestvérei és nagymamái készítenek el a saját otthonukban.

A megújult márka

2019-re a Szuno stabil lábakon áll, a márka megjelenésében és üzenetei pontos megfogalmazásában ugyanakkor még volt némi elmaradásuk. A kisvállalati márkaépítéssel foglalkozó DekoRatio Branding & Design Studio ezekben nyújtott nekik segítséget. A cég örömmel támogatta a Szuno-t az önálló márkává fejlődésben, amihez elsősorban egy jól átgondolt márkastratégiára, egy arra épülő arculatra majd új weboldalra és profi kommunikációra volt szükség.

A Szuno új logója megőrizte a márka álomszerű, gyermekrajzokat idéző hangulatát egy letisztultabb, modern köntösben. A logóban szereplő madár azt a szabadságot szimbolizálja, amikor valakinek a tehetsége határozza meg a jövőjét és nem a körülményei. A madár hátán lévő léghajó pedig a SZUNO tevékenységére utal, hogy segítenek az embereknek elérni ezt a szabadságot. A logónak van egy olyan verziója, amikor a léghajó leválik a madár hátáról, ami azt a távlati célt jeleníti meg, amikor a programban szereplő családok már önállóan, a saját lábukra állva dolgoznak a közös szebb jövőjükért.

A megújult az arculat és néhány termék (a képre kattintva nyílik a galéria):

A Szuno útja nagyon jól mutatja az Igazgyöngy filozófiáját. Odamenni, ahol az élet kilátástalan, megérteni, kiutat mutatni, tanítani, helyzetbe hozni, megerősíteni. Ameddig egy civil szervezet a terepi munkában eljuthat, az Igazgyöngy eljutott. Ám egy társadalmi vállalkozás sikeréhez kell egy másik láb is, ami már nem a szegregátumokban van, hanem a többségi társadalomban. Fenntartható akkor lesz a projekt, ha ott is meg tudjuk értetni a jelentőségét, fel tudjuk kelteni az érdeklődést és át tudjuk adni a megfelelő üzeneteket mind kommunikációban, mind vizuálisan. Ez azonban egy másfajta tudás… Ebben kaptunk segítséget a DekoRatiotól” – mondta el L. Ritók Nóra, az Igazgyöngy Alapítvány szakmai vezetője.

Alkotók

Design: Seres Flora (DekoRatio)

Márkastratégia: Pifkó Noémi (DekoRatio)

Webdesign: Sándor Dominika (DekoRatio)

Video: Kevin Campean

Webfejlesztés: Patkó Péter (Positive Design)

Animáció: Woth Richárd (DekoRatio)

Fotók: Alec Macias (Studio-36)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés