hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megújult az Aldi

Új szlogennel, kommunikációs és vizuális elemekkel jelentkezik az Aldi, ahol még a pótkocsiponyvákat is redizájnolták.

hirdetés

Májustól megújult arculattal, új szlogennel és kommunikációs elemekkel folytatja Magyarországon az Aldi. Az újítással a kereskedelmi lánc új programját, az Aldi „smart shoppert”, vagyis tudatos vásárlói előnyöket kívánja megismertetni és népszerűsíteni.

Az áruházlánc új szlogenje a „Jobban. Okosabban.” lesz, mely a cég közleménye szerint összefoglalja az Aldi tudatos vásárlást segítő elveit és az áruházlánc által kínált előnyöket. Az új szlogen bevezetésével az Aldi további célja, hogy megkülönböztesse magát a hazai piacon több versenytárs által használt olcsóságkommunikációtól. Az új szlogen mellett az arculatfrissítés részeként megújult többek között az áruházlánc kamionflottáján a pótkocsiponyva, valamint az Aldi akciós újság dizájnja is.

Az idei kommunikáció során három, a közönség által kiválasztott Aldi háziasszony képviseli az áruházláncot többek között a televíziós reklámokban, óriásplakátokon és sajtóhirdetésekben. Az Aldi stratégiai és reklámügynöksége a Hab Advert, a pr- és kommunikációs ügynöksége a Chapter4 Communications, médiaügynöksége pedig a Bell & Partners.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés