hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megújult a Portfolio.hu

Szeptemberben megújult a Portfolio.hu, a gazdasági hírportál nemcsak arculatfrissítésen esett át, hanem a tartalmi elemek, az adatbázisok és az informatikai háttér is átalakult – olvasható a portál közleményében.

hirdetés

„Szolgáltatásaiban, vizualitásában és tartalmában is jövőbe mutató oldalt hoztunk létre: a 20 éve működő rendszereket több hónapos intenzív munkával újítottuk meg” – mondta el Csiki Gergely, a Portfolio lapigazgatója.

Az új, reszponzív oldal a korábinál szélesebb lett, és mint ahogy a közlemény fogalmaz, „a gazdasági médiában egyedülállóan sok vizuális tartalmat, például videókat, galériákat, interaktív grafikonokat ad az olvasóknak".

Az interaktív fejléc válik a fő navigálási eszközzé a tartalmakhoz, a Portfolio Csoport oldalaihoz és szolgáltatásaihoz. A címlap mozaikszerűen változtatható, ezzel is súlyozva az egyes híreket, információkat, adatokat. Sok olvasót a real-time hírek érdekelnek, ezért a koncentrált adatközpontok, friss árfolyamok és adatok egymás mellett, könnyen elérhetően helyezkednek el.

A tartalmi formátumok között teljesen új cikktípusokkal (többek között egy long form oldallal), videós tartalmakkal, galériákkal, saját fejlesztésű interaktív ábrákkal találkozhatnak az olvasók. Friss dizájnnal jelentkezik az Impakt szuperinterjú-rovat, a Portfolio signature terméke, és helyet kap a címlapon az ingatlan-adatbázis kereső is.

Emiatt kisebb hangsúly lesz a klasszikus rovatokon, helyüket olyan besorolás veszi át, ami az aktuálisan legfontosabb kifejezésekre, kulcsszavakra épül. Átalakulnak a cégcsoport hírlevelei is, az olvasók pedig újfajta alert és breaking news szolgáltatásokat kapnak.

„A fejlesztés része, hogy az angol nyelvű Portfolio is alapjaiban újult meg. Az évek óta előfizetéses modellben működő oldal magazin-jellegű megjelenést kapott, tartalma és színvonala azonban változatlan maradt" – áll a közleményben. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés